FERDIGSMÅPULT

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   B I K   B O K

 

S K J O R T E   N A – K D ,    H E R 

B U K S E   B I K   B O K ,    H E R

S K O   S I X T Y S E V E N ,    H E R

 

Bilder fra gårsdagens lunching! Haha, i dag kom jeg smygende inn på samme cafè, til samme tid, bestilte samme kaffen og samme påsmurte baguett. En random, men veldig lol funfact: jeg kvier meg og prøver alltid å unngå å be om en ferdigpåsmurt baguett, da jeg ikke klarer å la være si ferdigsmåpult. Dette er bare mamma sin skyld, da hun har samme problem og med en gang jeg hørte det satte hun griller i hodet mitt. Jeg gjorde kanskje det samme med dere nå? Well, now you know. Jeg blir liksom alltid stående i kassa sånn: “eehh oohh også en sånn … ferdig…. på.. smurt” *tenker så det knaker*

Anyways, jeg har vært på en liten lunch med søsteren min, vært på søppeldynga og nå sitter jeg og venter på rørleggeren. Jeg har vært uten kjøkkenvask i en liten dag nå, så nå måtte jeg ta meg en liten ringerunde for å finne en rørlegger. Meg som skal forklare at jeg skal ha ny kran er ikke bare bare, da det ikke heter KRAN men BATTERI?? Og så skal man begynne forklare hvordan avløpsrørene ser ut… Nei det var dagens utfordring, men det blir forhåpentlivis bra. Er så fornøyd med ny vask, og kjenner jeg savner litt å pusse opp, haha. Det er jævlig styrete, men herregud så nice og fresht det er med helt nye ting! Små gleder i ny kjøkkenvask 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg