FESTIVALSOMMER

A N N O N S E   S T A V E R N F E S T I V A L E N 

God morgen mine fine! Haha, jepp… Hele ferien var vi faktisk oppe før 9 som oftest, noe som var hardt enkelte dager. Så dagene siden jeg kom hjem har jeg brukt til å sove litt ut, noe som har vært veldig deilig. Jeg sover nesten 12 timer hver natt nå, og om jeg ikke blir stoppet (altså av alarm) kunne jeg sikkert sovet 15.

Jeg sitter og mimrer litt til gamle bilder av da jeg var på festivaler om sommeren, og kjenner jeg er så glad og klar for festivalsommer. I år skal jeg faktisk på hele to stykker, og den andre tenkte jeg å fortelle mer om senere. Den første derimot har jeg jo snakket litt om på både Instagram og podd, nemlig Stavernfestivalen! Jeg reiser med Erica og sammen skal vi kose og kødde oss rimelig. Festivalen er den 11-13 juli (altså snart!!! jippi) og dere finner mer informasjon her om noen er gira. Sjæl gleder jeg meg veldig til å se Travis Scott, han har jeg aldri sett live før! Zara Larsson har jeg sett live før, og det er bra, så det gleder jeg meg også veldig til. Pluss massemassemasse mer <3

 

Nå skal jeg ut av huset og kjøpe bursdagsgave til broren min. DET blir sikkert lett…

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg