FINE TING

A N N O N S E L E N K E R   E L L O S ,   L Y K O ,   B I K   B O K 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER

8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER

 

Etter jeg lagde en kollasj med ønskeliste til bursdagen min ble jeg bitt av kollasjbasillen! Husker da jeg var yngre elsket jeg jo å sitte å tusle med slike kollasjer, kunne holde på i timesvis! Og det har jeg jaggu gjort nå også, haha. Var vel litt derfor jeg sluttet med det, fordi det tar så lang tid og da er det litt viktig at folk syntes det er gøy. Men i dag var jeg fysen på å dele litt fine ting jeg har sett på! Akkurat nå pusser jeg jo opp badet så jeg prøver å spare en god del, så derfor blir det bare øye-shopping enn så lenge. Men har sååå lyst på det rosa sengesettet med det mønstrete teppet over (4 og 5), hvor fint hadde ikke det vært inne på det rosa rommet mitt? Gøy hvordan det rosa soverommet mitt “bare” skulle ha rosa vegger – nå har det rosa vegger, lampe, bilder og sengesett. Ellers la jeg også ved to sminkeprodukter jeg har lyst på, etter å sett folk på internetten og venner brukt de. Samt noen fine kjoler da! Haha. Alt som jeg syntes var fint ble samlet på en kollasj i dag, like greit det.

Nå skal jeg dunke nedpå resten av energidrikken min, selv om jeg absolutt ikke burde. Jeg har drukket en dobbel espresso før i dag, så en halvliter med Monster nå er vel eeegentlig ikke en god idè… Men jeg er på vei ut døren for en boksetrening, så da trengtes litt energi! Ha en fin dag videre

2 kommentarer
    1. Apropos fine ting; kunne du tenkt deg å samarbeide om en ny kolleksjon for NA-KD? Synes alle plaggene var så brukervennlige og fine, og jeg personlig var iallfall sykt fornøyd med det jeg kjøpte🥺
      Og ha en fin dag videre snille💞

      1. åååh så KOSELIG å høre, det blir jeg glad for selv om det er et år siden nå <3 jeg har vurdert det, men jeg kjente liksom ingen trang til å gjøre det igjen (i hvert fall ikke med en gang), og siden det tar en god del tid og slikt bestemte jeg meg for å ikke gjøre noe mer. men det var DRIT gøy å ha gjort det, og kanskje en gang i fremtiden, jeg skal aldri si aldri! ha en nydelig dag du og fining <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg