FINNE GLEDEN I TING

Hei alle sammen, det var lenge siden sist! I helgen var jeg helt crazy bananas og tok en helg hos foreldrene mine. Før har jeg jo bare vært der på to-meters-avstand-middager, men siden jeg kun møter de + kjæresten om dagen, fant jeg ut at jeg kunne ta en liggoverweekend. Og det var så koselig! Superdigg med litt miljøskifte, samt godt selskap og god mat. Jeg skulle egentlig starte eksamensinnspurten, men den ble forskjøvet til i dag – og det ble tydeligvis bloggingen også, haha! Det var ikke planlagt, men men.

I dag startet hverdagen igjen, og jeg har brukt hele dagen på regresjonsanalyser. Det er noe med det å bare komme i gang, ass. Så er det nesten aldri så ille som man hadde sett for seg at det skulle bli. Jeg har sittet i solen (for JA, det har kommet SOL til trøndelag?!) med en iskaffe og prøvd meg litt frem, og nå er jeg jaggu skikkelig i gang. Forhåpentligvis blir det bra det der!

 

Ellers har jeg, som dere sikkert ser – gått til innkjøp av nye planter! Og ikke minst: fått enda en puppekrukke, i gave! Den fikk jeg av @puppeline på Instagram, som jeg ble tipset av av en leser her inne faktisk. Er den ikke fantastisk!? Som dere ser mangler jeg enda å klippe plastpotten og slikt. Ble veldig fornøyd med resultatet så langt! Jeg hadde gledet meg så innmari til å kjøpe plante til den, for 1: å komme meg ut en tur, 2: finne den perfekte planten til potten. Det er vel slike ting man må bli flinkere til om dagen – finne glede i de små tingene – i min “vanlige” hverdag ville jeg nok sett på noe slikt som litt ork. Jeg hadde jo egentlig bare mission om å kjøpe èn ny plante – men jeg gikk jaggu forbi enda en blomsterbutikk på veien hjem, og fant den nydelige zebra-aktige planten. Er den ikke fin!? Den ser nesten fake ut, haha.

 

V I   B L O G G E S   I   M O R G E N   ♥

 

14 kommentarer
    1. Så fine planter! Holder selv på med strategisk økonomistyring og har hatt helt angst for det faget siden jeg ikke har visst hvordan jeg skal begynne, men har kjent veldig på det at det handler veldig mye om å bare komme i gang så går det til slutt haha

    2. Så utrolig stilig leiligheten din er, Anna!! Jeg bare lurte på hvor den kaffekoppen av glass er fra? Ha en fiin kveld videre <3

    3. Jaaa! Enn at vi fikk litt sol i Trøndelag da gitt?!?! WOW! 😀 Fine planter! Så kul puppeotte! Love it! Små gleder er nødvendig i denne tiden altså! Stå på videre med studiene, fine deg! You rock! Klem! <3

    4. Og DER fikk puppeline en følger til på insta😍 men haloo når kommer det rosa jeansskjørtet inn igjen? Klarte å bestille feil størrelse😭

      1. ååååhh, så dumt!! du det kommer ikke til å restockes, men det kommer inn igjen etter hvert som folk sender i retur, så kan være lurt å bare følge med litt her og der <3 <3

    5. Sjekk ut “KRAFT – aksjon pupp” for noen fantastiske puppekopper også, hvor pengene går til en utrolig god sak: forskning på brystkreft 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg