FINVÆR OG RABATTKODE

A N N O N S E L E N K E R   B I K   B O K

Hei og god fredag alle ♥ Håper uken deres har vært fin! I Trondheim har det vært deiiilig vær de siste dagene, og man blir jo så mye mer sosial så fort solen titter frem, noe som er veldig hyggelig. I går spiste jeg årets første reker (og diiigggg var det) og drakk litt rosèvin med noen venninner, før jeg gikk hjem ned i solnedgangen. Jeg er så lykkelig over at det er lyst lenge nå!!! I morges var det på en liten step-time, før litt jobb og pakking før helgen. Jeg reiser vekk i dag til både Tromsø og Oslo for noen dager, for både gøye og triste anledninger. Men det blir fint ♥ 

Men ja, i dag fikk jeg aktivert rabattkoden min på Bik Bok for dere! Den skulle egentlig komme på mandag men det ble litt andre planer, sååå da kommer den i dag heller. Den er gyldig til neste søndag, altså søndag 19e juni. Jeg tenkte å ha et lite haul, men vet ikke heeelt om jeg rekker det nå i helgen, vi får se! Det kommer i hvert fall på Instagram

ANNAIS20

G I R   2 0 %   O F F   H E L E   B I K   B O K

S T R E K K O D E N   N E D E R S T   I   I N N L E G G E T 

 G I R   2 0 %   I   F Y S I S K   B U T I K K

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 16. HER 

Sååå mye fint – jeg har både nr 1, 13, 14, 15 og 16, og har veldig lyst på t-shirten på nr 5! Men HVA som skjer med kvaliteten på denne kollasjen er uvisst, herlighet så ræva. Håper dere ser likevel haha

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

Ogsååå litt bikinier! Det er såååå mange nye fine modeller, fasonger og farger inne nå – her også har jeg nr 3 og 8, elsssker. Men har også veldig lyst påde andre hahaha

Ha en fin helg alle  

2 kommentarer
    1. Hørte på podcasten deres(endeliig ny episode hihi) og at du snakket om flass. Har jobbet som frisør og har good erfaring med Kerastase Specifiqué
      Bain Antipelliculaire shampoo! Så kan anbefale deg å prøve den👌🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg