FLAU

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

   

 

S K J O R T E   N E L L Y ,    H E R

B U K S E   G A M M E L ,   L I K    H E R

S K O   A D I D A S ,    H E R

 

 

H U S K   K O D E N 

EDWIN25

F O R   2 5 %   O F F   A L L E   N L Y   B R A N D S

 

Hahahhaaha. I dag ble jeg flau. Sånn på ekte flau. I dag har jeg hatt bachelorskriving fra morgenen av, og fikk tatt noen bilder utenfor skolen i en pause. Så disse bildene er tatt på begge sidene av veien utenfor skolen. Heeelt på slutten av shooten (nå er ikke shootene mine så veldig lange, kanskje 4-5 minutter) innser jeg at en bedrift har noe form for seminar/kurs i førsteetasjen med vinduene jeg akkurat har stått og posert for harde livet foran. Når jeg da tilfledigvis snur meg til venstre ser jeg RETT inn i ansiktet på masse folk som sitter og ler/smiler og jeg bare HEII og velkommen til showet mitt

Så ja, det var dagen min. Annet enn å ha moteshow for den bedriften i dag har det gått mye i det samme – bortsett fra at jeg dro på en pitteliten shopping i sta som endte opp i masse glitter til å ha på øynene i ulike farger. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg gjør sånt i og med at jeg aldri går med særlig mye mer enn mascara når jeg er ute, men nå blir det forhåpentligvis andre boller, haha. Jeg må prøve meg frem!

Bonus: Her er bildet tatt 1 sekund etter jeg har innsett at det er masse folk som står og ser på meg

10 kommentarer
    1. Hørte på podden til deg å Erica og ble faktisk litt muggen haha!! Tanken på å ikke gå inn på bloggen her å lese om deg å ditt gjør meg faktisk oppriktig trist, det er litt sykt men det har vært en vane i mange år. Noen ganger synes jeg blogg får dårlig omtale, det fins faktisk et knippe få bloggere, som deg, som leverer et bra stykke tekst/bilder iløpet av uka. Nå leser jeg bare bloggen til deg og Ida Wulff, jeg syns dere er the real OGs!! Ja egentlig ville jeg bare si at du er bra og håper vi får følge deg en stund til<3

      1. herreguuuuud, u making a girl cry!!! herregud fine søte snille gode deg, tusen takk <3 jeg har ingen planer om å slutte i nærmeste fremtid – og etter sånne kommentarer får jeg jo bare lyst til å gønne på med flere bilder og tekst daglig. søting! tusen takk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg