FLAUT OG FREKT

A N N O N S E   N A – K D ,   N E L L Y 

     

 

G E N S E R   N A – K D ,    H E R

B U K S E   N A – K D ,    H E R

B H   N E L L Y ,    H E R

S M Y K K E   N A – K D ,    H E R

S K O   D U F F Y ,    H E R

Ø R E P Y N T   N A – K D ,    H E R

 

 

Herregud, i dag gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på hele tiden min på BI – sovnet i forelesning?!? Jeg må være helt ærlig å si at det skjedde en gang eller to på det første studiet jeg gikk på, for ikke å snakke om videregående. Men etter hvert som jeg ble ferdig i tenårene og studiene blir mer og mer interessante, har det liksom ikke vært noe problem å holde øynene åpne. Vel, ikke i dag. I dag sovnet jeg typ 25 (!!!!!!) minutter, og det er så flaut. Så utrolig frekt ovenfor de som holder forelesning, da kan man heller droppe å komme eller sove en time lengre og komme senere. Men forhåpentligvis skjer det aldri igjen, for guri det er virkelig respektløst. La oss krysse fingrene for at jeg lå såppas godt gjemt bak maccen at foreleseren ikke fikk det med seg, haha… Grunnen til den lille black-outen var mangelen på kaffe, rett og slett. Jeg har blitt skikkelig olding, og skjønner nå at jeg noen dager  ha kaffe for å fungere. I dag var det for lang kø til å skaffe seg noe koffein, så fra nå av skal jeg begynne ha med medbrakt kaffe på morgenforelesningene, så det ikke blir en vane å blunde av, haha…. Herregud for et langt avsnitt jeg har skrevet om noe så uinteressant

Vel, jeg har fått kaffen min og jobbet litt, og kom faktisk akkurat hjem fra en manikyr (!). Jeg har jo sluttet typ helt med skjønnhetsbehandlinger, men dere som har hørt podden vår har jo kanskje hørt meg ytre frustrasjon over hendene mine, haha. Der fikk jeg også med en liten hudanalyse, som var så spennende og interessant. Jeg vet jo at det er viktig å ta vare på huden, men nå føler jeg meg veldig motivert til å bli enda flinkere. Meeen nå skal jeg slutte å bable og begynne å gjøre meg klar for kickboksing-trening! (med nymanikerte hender hahahah hvem er jeg egentlig)!!

8 kommentarer
    1. Hahah så random, jeg tok også manikyr i dag, med gellakk! Første gang på år og dag jeg har gjort det, så sjukt digg med fine negler 💅💁 Hvilken farge tok du?

        1. Samme her både med hvor lenge det er siden og farge, hva skjer hahah! Men jeg tok også med litt glitter på ringefingeren <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg