FLYTTEHELG

A N N O N S E L E N K E   E L L O S

Heiii og hå, god mandag alle sammen! Håper helgen deres har vært fin? Min har vært fyllt til randem av ulike ting, men mainly: flytting! Yes, jeg flyttet jo jaggu i helgen, og ved hjelp av flere gode venner kom faktisk overraskende mye på plass bare på fredag. Av møbler fra leiligheten min det altså, så da var det jo egentlig bare å flytte rett inn. Det er enda litt igjen i leiligheten, for ikke å snakke om boden. Herregud. Boden min har sklidd HELT ut i flytteprosessen og den tilsier at jeg er ei skikkelig hoarder-kjerring. Så det gruer jeg meg veldig til å starte på, haha. Men ja, ellers er vi så godt som inne i ny leilighet.

Flyttebyrået

Maaange som spør om stolene mine – de er fra Ellos, her. Bestillte meg faktisk enda et par til i går, da vi eeendelig kan ha langt bord (har fått satt i en til ileggsplate i bordet siden dette bildet ble tatt) med stoler stående. Elssssker stolene!!

Bygde også et skap til gangen i helgen, og for en LUKSUS å ha høy nok takhøyde til å kan bygge et PAX-skap som kun èn person. Det kommer til å gjøre innredningen av walk in-closetet så mye raskere når den tid kommer!

Ellers i helgen har jeg vært i babyshower, endt opp en tur på byen, hengt med familien og ja – gjort overraskende masse, i forhold til hva jeg hadde planlagt denne helgen, da den stort sett var satt av til å flytteflytteflytte. Så det er jeg veldig glad for at gikk så fint og fort!

Nå skal jeg begynne å runde av her, før jeg skal hente bilen min fra reperasjon, flytte litt mer og trene litt. Ha en nydelig mandag videre!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg