FOR EN DAG!

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D

 

 

C R O P P E D   T S H I R T    H E R

S H O R T S   V I N T A G E   L E V I S   5 0 1

S K O   C O N V E R S E ,    H E R

 

 

Herregud, for en dag det har vært i dag. Jeg hører regnet høljer ned på østlandet, men her i midt-Norge har vi hatt en skikkelig sommerdag. Som jeg nevnte litt tidligere i uken hadde jeg jo spart alt av jobb til disse dagene, og da jeg var kjempefyllesyk i går måtte jeg gjøre siste finish idag. Så jeg og kjæresten gikk oss en tur, hvor jeg også fikk dratt med meg ting til samarbeid og shootet. Noe som var så gøy, når kjæresten er i mood til å være fotograf, omgivelsene er fine, det er gøy samarbeid – nei det er herlig, og da elsker jeg virkelig jobben min. Etter noen timer inne foran datamaskinen ble jeg også ferdig, og vi tok bilen og kjørte litt utenfor byen og møtte resten av venna for soling, grilling og bading. Videre var det hjem til familien og spise middag, noe vi akkurat rakk før himmelen åpnet seg og det startet høje ned her også, samt tordne og lyne.

Akkurat nå pakker jeg litt (i morgen er det en mini-feri på meg), og skal snart sette meg ned for å se den nye sesongen av The Handmaids Tale. Gleder meg sånn, men gruer meg også litt. Den serien er fucka, men det som er enda mer fucka er at det ikke er ravgærli det det er snakk om. Særlig ikke i den siste tiden, hvor enkelte stater i USA begynner ligne mer og mer 🙂 🙂 🙂

Over til noe helt annet (meg i et nøtteskall: politisk engasjert men også en overfladisk liten driiiitrosablogger) – jeg ser Nelly har hatt 20% off nesten hele nettsiden i noen dager, i dag (eller i morgen tidlig da) er siste frist! Myyyyye av mine favviser er på salg, bla. Levis-modellen jeg elsker, NuNoo veskene ++. Så om dere har noe på ønskelista kan det jo være lurt å ta en titt! Under er mine favoritter – jeg har alle tingene selv (bortsett fra nr. 7 og nr. 10 – den ønsker jeg meg høøhø). Men også husk: ikke kjøp masse ekstra ting du vet du ikke trenger eller aldri kommer til å bruke, bare fordi det er på salg!! ♥

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg