FOR EN UKE!

ANNONSELENKER BIK BOK

Hei og goood mandag alle sammen! Håper dere har hatt en fiiin helg, det har jeg. Jeg hadde for så vidt en fin hele forrige uke, som var fylt til randen av action, haha. Jeg reiste jo en tur til Roma på tirsdag og kom hjem på fredag, hvor jeg møtte søskenbarnet mitt på flyplassen i det jeg landet. Han har nemlig vært på besøk hos meg i helgen, noe som har vært sååå utrolig koselig! Men ja, tenkte å lage et eget innlegg både om turen til Roma og om helgen min, men ville først innom og bare skravle litt heheehe

Forrige uke PUNKTERTE JEG BILEN. Så dette er min “første” dag tilbake i full hverdag hvor jeg virkelig merker at jeg ikke har bil at the moment. Skulle egentlig ha vært en tur rundt i byen både for noen ærend men også trening, så jeg skal prøve å få gjort alt likevel bare ved å gå og busse. Eneste problemet er at i helgen var det fuckings SNØSTORM i Trondheim og vi våknet alle med typ en halv meter snø utenfor, som gjør det veldig trasig å gå rundt, haha. Men det er lyst og fint og til tider også strålende sol, så sånn sett er det veldig fint. Så da vet dere været her i byen hahahaha. Anyways! Tenkte også å nevne at i dag er siste dag koden min på Bik Bok er gydlig! Legger ved strekkoden dere kan bruke for 20% off i butikk nederst i innlegget, ellers

 

BRUK KODEN 

ANNAIS20 

FOR 20% OFF HELE NETTSIDEN

GYLDIG UT I DAG

GJELDER BÅDE RABATTKODEN

OG STREKKODEN FOR BUTIKK

 

BUKSE BIK BOK, HER

 

Nå skal jeg få på meg litt sminke, jobbe litt mer, før jeg skal dra med meg søskenbarnet mitt på en treningsøkt. Forrige uke ble det ikke særlig mye trening på meg så jeg kjenner faktisk at jeg gleder meg til å få rørt litt på skrotten!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg