FORBEREDELSER TIL KVELDEN

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   R O Y A L   D E S I G N

 

S K Å L E N E   F I N N E R   D E R E    H E R 

V I N G L A S S E N E   F I N N E R   D E R E    H E R

G U L L B E S T I K K   F I N N E R   D E R E    H E R

V A S E N   F I N N E R   D E R E    H E R 

D U K E N   E R   F R A  P R I N C E S S 

S P I S E M A T T E N E   E R   F R A   S Ø S T R E N E   G R E N E

 

 

S A L T B Ø R S E N E   O G   S K Å L E N E   E R   F R A   H M   H O M E 

 

Herregud, i natt sov jeg 13 timer! Hahhahaa. Jeg har slitt veldig med søvn den siste uken, og bestmte meg for å legge null planer på lørdags formiddag, og bare sove så lenge jeg fikk til. Bortsett fra en liten spy-tørker-runde klokken 8 i morges (Melis er ikke syk heldigvis, men hun kaster opp av og til når hun har spist menneskemat) var det full-on blækkings. Åpenbart noen som trengte å sove ut litt!

I dag har jeg bare surret litt rundt for meg selv, dratt på polet, drukket kaffe og gjort ting litt klart for i kveld. Da kommer nemlig venna på besøk, og vi bestemte oss for å lage litt mat før vi drar ut! Og i den anledning bestemte jeg meg for å pynte litt – jeg syntes jo selv det er veldig stas å komme til folk som virkelig har gjort en innsats, pluss at jeg er jo veldig glad i å pynte og lage til fest. Man glemmer det liksom bare litt, så det skal jeg bli flinkere til! Så ovenfor har dere borsettingen til kveldens nudlesuppe, NAM som jeg gleder meg! 

Nå skal jeg se litt på serie og slappe av, før jeg begynner å fikse meg! Det eneste jeg vet om kveldens outfit er skoene, og det er de på bildet. En veldig anbefaling fra meg til alle som ikke er så glad/god i å gå i høye hæler – disse er veeeldig gode å gå i og er mellomhøye. De er kanskje litt små i størrelsen (jeg har min vanlige størrelse men de sitter ekstra tight, noe jeg egt liker siden jeg har smal fot) og må gås litt inn, men disse kan jeg typ springe med uten problem. Skoene finner dere her. H A   E N   F I N   L Ø R D A G  ♥

7 kommentarer
    1. Så koselig, alltid kos å komme til noen som har gjort litt ekstra:) Håper suppen og kvelden var nyyyd<33

    2. Hei. Jeg har startet en spleis for min sønn som akkurat fikk påvist epilepsi, vi bor i en gammel leilighet der dørene har råtnet opp og det ikke er håndtak på. Disse dørene må vi få byttet ut snarest da jeg ikke kommer meg inn på rommene visst han skulle få et anfall og bli bevisstløs foran døren sånn at den lukker seg. Det kom på 15.100 kroner noe som er mer enn hva jeg tjener på en måned som lærling. Håper noen snille sjeler der ute ser behovet og bekymringene vi har for dette problemet. Gjerne ta en titt og gi et bidrag om du føler for det:) spleis.no/dører

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg