FORNØYD JENTE

A N N O N S E   G L O S S Y B O X

Dere husker kanskje hvor hyped jeg var i starten av året, da jeg hadde et samarbeid med Glossybox? Vel, jeg er så heldig at jeg har fått fortsette!! Haha, etter sist samarbeid vurderte jeg å bruke min egen rabattkode for å bestille meg et fast abonnement, så en fornøyd jente nå altså. For dere som ikke har hørt om konseptet, så går det ut på at man betaler 179,- i måneden, for så å få tilsendt en nydelig boks månedlig. Oppi den ligger det 5 ulike produkter – noen i “travel size”, men det er alltid med ett full size produkt. Sist gang for eksempel fikk jeg jo en full size nattkrem til over 1000,-, som jeg nettopp har brukt opp. Det er som oftest et tema for hver boks, og denne ukens boks er det en god deal cleansing-produkter som er perfekt til å gå fra en kald vinter til våren. Det er veldig rimelig i pris fra før, men med koden ANNA2019 får dere i tillegg 20% rabatt! Dere kan lese mer om selve konseptet her 

Anyways, jeg tenkte å vise dere kjapt hva som er i denne månedens Glossybox!

 

Slik ser det ut når man får boksen, med både silkepapir og sløyfe. Estetikeren i meg GRÅTER av glede hahaha

 

– D E T T E   V A R   I   M Å N E D E N S   B O K S –  

 

En skummende cleanser! Jeg driver enda og prøver meg frem på akkurat dette punktet i hudpleien min, og det blir spennende å prøve ut denne mer. Den skal tydeligvis fjerne urenhuter og døde hudceller!

Så til min favoritt denne måneden (sammen med mini-browgelen som fulgte med, for meg som er OBSESSED med brow gel er den perf å ha med på byen/skolen). Sheet masks!!! Jeg elsker sheet masks!! Men jeg har lett for å holde meg til de 3 jeg har noen sinne prøvd, haha. Så å få muligheten til å prøve noen nye, og eventuelt få nye favoritter, liker jeg. Denne hadde gullflak i seg, og sånt elsker jeg haha

Om dere syntes konseptet høres kult ut, så klikk dere inn her og bruk koden ANNA2019. SMASK!

2 kommentarer
    1. Kommer du aldri til å gjøre videoene på youtubekanalen din offentlige igjen? Hadde vært så gøy å se de igjen, husker så godt det var høydepunktet når du la ut videoer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg