FORRIGE ONSDAG

Halllooo dere og god februar! Nå er jaggu èn av de tre kjedeligste månedene passert (spør du meg), så da er det bare to igjen, haha. Neida, alle måneder har jo sin sjarm, og det som er nice med tiden vi er i nå er jo at det begynner å bli sakte men sikkert lysere ute! I går hadde jeg første solstråle inn i leiligheten, og selv om den varte i 5 minutter ble jeg superglad.

Men ja, jeg prøver å finne på hyggelige ting å gjøre hver uke for å få ukene til å være liiittt koseligere, og forrige uke var jeg og Karen ute på en aldri så liten helaften! Først dro vi og spiste pizza og skravlet høl i huet på hverandre, før det var videre på liveshow – Papaya live i Olavshallen!

Bartenderen spurte om han skulle ta bilde av oss og vi endte opp med denne klassikern av “julebord med jobben”-bildet ! Veldig cute hahaha

Dunket innpå en liten ham and olives som alltid

    

Så videre til Papaya Live! Det var absolutt gøy og verdt billetten, det får terningkast 4 fra meg

Så dro vi videre og tok noen drinker! Så en superkoselig kveld

Dagen etterpå våknet jeg jaggu forkjøla, og det har jeg vært siden, altså nesten en uke. I går lå jeg i sofaen sju timer i strekk og så på serie, og jeg holdt på å bli sprøøøø. Haha. Så ja, jeg prøver å sove til jeg våkner, ta det med ro her hjemme, ikke trene, ikke nødvendigvis gjøre så masse i det hele tatt men i dag er det nok ass. Jeg er heldigvis pittelitt bedre, så i dag skal jeg i hvert fall forlate huset, haha. Men ja håper alle hadde en fiiin helg, så blogges vi senere i uken

2 kommentarer
    1. Halloo kan dere pliiis podde snart? Kjørt gjennom hele Skitshowet for andre gang nå. Hilsen superfan<33

      1. åååå SØTING haha!! <3 du det er en liiiiten holdup i poddingen akkurat nå fordi vi har ingen management til å "gi ut" podden atm!!! men vi er forhåpentligvis tilbake en gang<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg