FORSINKET VALENTINES

A N N O N S E L E N K E   B I K   B O K ,   N E L L Y ,  L Y K O

G E N S E R   N E L L Y ,    H E R

B U K S E   B I K   B O K ,    H E R

K Å P E   N A – K D 

S K J E R F   N A – K D

S K O   N E W   B A L A N C E

 

Hei og god torsdag! Denne uken har gått såååå sakte. Den har jo forsåvidt også vært ganske kjedelig, og det er vel ofte en korrelasjon der, haha. I går var derimot ikke kjedelig, da dro jeg og kjæresten ut på en litt forsinket valentinesmiddag! Da ble det så klart en nydelig runde med ham and olives og litt rødvin, etterulgt av pasta som dessert.

For anledningen hadde jeg på meg mine nye blå skinnbukser med matchende blå eyeliner! Den jeg bruker er denne, har hatt den en stund og er veldig fornøyd da den er billig og sitter som et skudd. In fact har jeg litt av den på enda på vippekanten da jeg ikke får det av, så jeg ser veldig kul ut her jeg sitter sminkeløs med litt rester av blå eyeliner, haha.

I dag har jeg kun sittet hjemme foran maccen og mailet, en skikkelig kjedelig jobbdag faktisk. Så i kveld har jeg lyst å finne på noe gøy, kanskje invitere på middag eller dra på kino. Vi får se – håper alle får en fin torsdag videre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg