FORSØK PÅ Å VÆRE ØKONOMISK

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D   O G   N E L L Y

  

 

G E N S E R    H E R    B U K S E    H E R    S K O    H E R

 

Her har dere dagens outfit! Eller, det skal sies at jeg tørket av meg den røde leppestiften før jeg dro i forelesning, jeg følte kanskje ikke helt den på skolen. Og det viste seg å bli superfint, avtørket leppestift. Jeg fikk skikkelig fin farge og form på leppene, og skulle ønske det fantes en leppestift som ga akkurat denne avtørket-leppestift-fargen. Hvis noen lurte, haha. Ellers er jeg all black i dag – før var det liksom en “vibe” når jeg gikk med helsort, nå er det mer en vibe når jeg ikke gjør det. Elsker elsker elsker det! Genseren har den perfekte fit, og dere får den faktisk til 30% nå i og med at det er 30% på hele NA-KD om dere klikker dere inn her og bruker koden 3YEARS <3 

Jeg er endelig hjemme igjen, og har e.n.d.e.l.i.g fått i meg mat. Jeg gjorde noe jeg ikke har gjort …. siden barneskolen (?) i dag, nemlig smurte meg brødskive og la i matboksen. Jeg liker jo best å kjøpe meg noe digg mat, hvis ikke ta med noe middagsmat hjemmefra. Men jeg prøver å være flink å spare om dagen! Det hjalp lite da jeg pilte av gårde på skolen med matboksen liggende igjen på kjøkkenet. OM det var ei som var sliten under treningsøkta etter forelesning?? Heldigvis fikk jeg så hard core menssmerter at jeg måtte spurte hjem uansett

Shit, dette var blogging fra 2008. Sweet! 

6 kommentarer
    1. Glossier sin Generation G lebestift er laget for å gi sånn avtørket effekt som du snakker om! Har selv «Leo» og den er kjempefin! Synd de ikke sender til Norge, men takk og lov for ebay!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg