FØRSTE ÅR UTEN

Det _er_ så rart å ha førjulstid uten å ha eksamensperiode!!! Jeg tror faktisk ikke jeg har skjønt helt at det faktisk er jul, fordi jeg ikke sitter med eksamensforberedelser, nerver og daglige breakdowns. Dette er jo mitt første år på sju år hvor jeg ikke har eksamensperiode på studier, så det tar åpenbart litt tid før kroppen min venner det av seg, haha. Så jeg prøver så godt jeg kan å nyte denne tiden, for det husker jeg jeg alltid sa til meg selv hver gang jeg satt og gråt over pensum: HUSK Å NYT når du slipper dette. Snedig hvor kjapt man glemmer ass!! Men ja dette er meg som minner meg på å nyte det, og ikke minst – massemasse styrke og lykkeønskninger til dere som sitter med eksamen nå, jeg heier SÅ masse på dere og ikke gi opp!!

Såå ja, dagen min startet av at jeg våknet av meg selv 08.00. Det skjer _aldri_ men da var tydeligvis min kropp ferdig uthvilt. Noe som egentlig er ganske deilig, men når jeg enda er litt syk og uten særlig mye jobb så er det ikke like nice. Forkjølelsen min har gitt seg og heller gått over til en liten bihulebetennelse nå. Dere vet sånn når det kjennes ut som tennene skal falle ut av munnen om man går for hardt eller hopper litt for mye? Men det er mye bedre enn å ligge forkjøla tho, så jeg klager ikke.

Julemarkedet er oppe i byen sammen med julepynten, og SE så fint det er. 

Nå skal jeg lage middag, drikke julebrus og pakke inn julegaver. Hahaha for et utrolig kjedelig liv, MEN jeg har lyst å komme innom å si hei uansett. Ha en fiiin torsdag videre!!

 

6 kommentarer
    1. har akkurat det samme – etter syv år med studier har jeg min første førjulstid uten eksamen og oppgaver. NYT <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg