“FØRSTE” SKOLEDAG

Hei og god kveld alle! Jeg føler denne uken har sneeeeglet seg av gårde, helt til nå – da det plutselig var helg. Eller, helg og helg – dagen min er full fra morgen til tacofredag i morgen også, men ikke med skole. Det har vært en travel uke, så i morgen blir det ingen time ekstra på øyet, for da er det opp og ut å shoote et samarbeid. Det skulle jeg egentlig etter skolen i dag, men tror dere ikke himmelen åpnet seg og serverte både hagl og pøsregn da jeg hadde kommet meg frem til der jeg ville ta bildene?! Sååå typisk Trondheim, haha.

Ellers, i dag var jeg faktisk på skolen! Jeg har jo valgt å ha zoom-undervisning i stedet for å møte fysisk de gangene det har vært lov, og heller ha bare øvingene på skolen med gruppen min. Men nå har jeg bestemt meg for å begynne å dra på skolen igjen. Og det var helt fantastisk! Jeg har vært liiittt down skolemessig i det siste fordi jeg er så sabla lei av internettundervisning og jeg klarer ikke konsentrere meg like bra, men fikk en liten opptur igjen i dag da jeg merket hvor mye bedre stoffet gikk inn i nøtta ved å sitte fysisk på skolebenken. Men det blir jo lange dager på skolen da, men da er det ekstra deilig å gå hjemover og vite at man har langhelg!

Gårsdagens treningsoutfit, haulen finner dere på IG storien min på Instagram

Ellers kom jeg akkurat hjem fra en bokseøkt. En sekkøkt som var helt utroliiiig tung i dag, eller jeg tror helt ærlig bare det var jeg som var helt kjørt i hode og kropp haha. Men det gikk jaggu meg akkurat, og etter 30 minutter streching etterpå føltes det veldig deilig. Nå blir det pizza og rundstykker her, håper alle har en fin fredag imorgen, så blogges vi

2 kommentarer
    1. Hvilke studier har du søkt ettersom du går forkurs nå? Er så nyskjerrig på den neste retningen din hihihi. Har søkt på nytt for 3. gang selv nå :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg