FØRSTE SKOLEDAG

I dag var dagen hvor det var tilbake på “skolebenken”, eller som det heter i 2020/2021: kjøkkenøya med live forelesning på maccen. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg gruet meg veldig, både til å stå opp tidlig igjen men også for å må begynne å fungere, tenke og regne, haha. Jeg vet jo at å stå opp tidlig og komme i gang med dagen gir meg veldig mye sånn egentlig, men herregud så vanskelig det er å sette i gang med det etter så mange uker med fullt anarki på søvnfronten. Så etter to timer morgenforelesning var det ei som hoppet glatt over øving i matte, og tok en liten time under dyna heller. Som jeg sa til kjæresten: “Jeg kan faktisk ikke gå all inn på første dag tilbake, ass”.

Ellers har jeg vært på trening og handlet mat i dag, og da blir resten av dagen tilbragt inne. Heldigvis begynner jo mailboksen å våkne litt til liv igjen, så da har jeg litt jobb å holde på med. Dagens store høydepunkt er å prøve Rema sin Tom Ka Gai ferdigsuppe – jeg elsker jo Rema sine “ferske” ferdigsupper, så da jeg så denne varianten hadde kommet rev jeg med meg en. Hahhaa viktig å klamre seg fast til noen små lyspunkt i en veldig snedig hverdag

Helgen besto også av noen lyspunkt: å bestille deilig takeaway blandt annet! Dette hadde jeg som en greie sist lockdown også – å bestille meg takeaway hver helg, både for å “bryte opp” hverdager fra helgedager, men også for å støtte mine favorittresturanter. Så om man har råd og mulighet til det er det et supertips, jeg gleder meg allerede til neste helg og digg resturantmat hehehe. Ellers gikk det mye i det samme – se på serie, spise godteri og gå tur. Jeg fikk endelig møtt Erica igjen – vi tok oss en gåtur og kaffe, noe som var sååå utrolig koselig. Deilig å få lettet litt på både kropp og sinn, som begge to kan bli litt tungt om dagen.

L I T T   B I L D E R   F R A   H E L G E N   F R A   S P E I L R E F L E K S E N

Har sett at å “rate” godteriet til folk er en greie?? Hahah?? Her har dere meg i et nøtteskall. Dette + Bubbliz og Vepsebol er meg i godteri. Jeg tror jeg har spist det samme siden jeg var 6 år, seriøst, haha. Og når jeg ser på bildet over lyser det jo egentlig bare…. barn

Mange spør om denne lysestaken, det er Kube lysestake fra By Lassen! ♥

Nå skal jeg skrive over forelesningsnotatene mine fra i dag, maile litt, før det blir Tom Ka Gai og seeeeriiiii. Herregud, jeg må virkelig komme på noe gøy å blogge om i uken som kommer, for jeg tror hverken dere eller jeg orker å høre mer om serier på et par dager, hahaha

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg