FOTBALLFRUE

A N N O N S E L E N K E R   G I N A T R I C O T ,   E L L O S ,   N E L L Y

Hei mine lørdagsfugler (faen så taper sagt). I dag og i morgen er mine siste dager av ferien, da jeg starter på skolen igjen neste uke. Det er litt ambivalent, for shit det er deilig å sove lenge, men shit det skal bli deilig å starte på hverdagen igjen også. Hele timeplanen min for neste semester ser ut til å være tidligforelesninger, som 1: blir jævlig vanskelig å venne seg på i starten, men 2: veldig deilig da jeg får masse ut av dagen, og klarer å balansere blogg-skole-livet best. Gleder meg!!

I dag er det lørdag (no shit) og jeg skal på fotballkamp. Haha. Jeg prøver mitt beste som “fotballfrue” kremt, så jeg får dra meg på en kamp i ny og ne. Akkurat nå sitter jeg og drikker en aldri så liten iskaffe mens jeg redigerer podd, samt ser litt på det store internett! Det er sååå lenge siden jeg har hatt “wanties”-innlegg, og da jeg fant så mye fint i dag måtte jeg bare dele det. Jeg har shoppet mer enn nok denne sommeren, så det spørs om det meste får gå rett inn på ønskelista. 

 

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R 

7 .    H E R    8 .    H E R    9 .    H E R    1 0 .    H E R    1 1 .    H E R    1 2 .    H E R

 

Kan vi ikke bli enige om at hele befolkningen burde ha genser nummer 5?? Haha, fankern ass. I hvert fall i disse dager. Ellers har jeg vurdert et nytt sofabord, da IDIOT meg skulle støvsuge glassbordet mitt. Det gikk ikke knirkefritt, da støvsugeren klarte å ripe bordet både her og der. Det er ikke veldig synlig, så det går akkurat – men jeg må jo si jeg har begynt å se ekstra lenge på glass-sofabord når jeg ser de, haha.. Ellers: stol nr. 11 er virkelig drømmestolen, og den skal jeg ha den dagen jeg får større leilighet med mer plass. Badematten på nr 2 derimot, kanskje jeg går til innkjøp av når/om jeg pusser opp badet! Den er dyr, men om noen vil ha en budget-versjon finner dere en her

Nå må jeg begynne dagen, jeg. Håper dere har en fin helg <3

8 kommentarer
    1. hahahahah anna! elsker at du er så ærlig og forteller om støvsugingen. noe jeg også absolutt kunne gjort selv

    2. Ah den ønskelisten var 10/10!

      Hvilken app/filter bruker du når du får sånn blurry effekt, som på Instagram? 😄

    3. Åhh, så fine ting og klær! Er forresten lenge siden du har hatt “uken som var”, har du sluttet med det? Syntes alltid det var så gøy å lese om ukas obsession, ukas donk osv, savner det!

      1. jaa det er sykt lenge siden!! nei har ikke sluttet med det, men det er så sjukt vanskelig å holde styr på ukene og dagene når det er ferie, hahaha…. så ikke noe annet enn det, blir forhåpentligvis å begynne igjen nå som rutinene er tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg