FRA 10/10 TIL 2/10

A N N O N S E  L E N K E   N  E L L Y ,   N A – K D 

K J  O L E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

S K I N N J A K K E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Bilder fra forrige uke, da jeg var i bursdag! Slengte på meg min nye beach-kjole med skinnjakken over, og dreit greit i at det bare var 12 grader ute, haha. Jeg vil bruke kjole!!! Jeg bestilte det som er en helt nyyydelig burger, og til min store skuffelse var den gjort om til en dårlig fast food versjon av seg selv. Er det bare meg som kan bli helt satt ut av slikt?! Sånn som da jeg bestilte favorittpastaen min på Olivia og fikk masse brent olje med litt fløte. Jeg får helt sånn jeg vil hjem å gråte aktig stemning inni meg. Du forventer 10/10 også får du liksom 2/10. Litt som å møte meg i virkeligheten det ;-(((((( Hehe kødding

Grunnen til at jeg forteller om forrige ukes antrekk og burgerskuffelser er at jeg ikke har så mye annet å fortelle, da jeg har brukt hele dagen på lesesal. Jeg merker veldig godt at jeg har hatt en ukes pause fra lesing, og merker at de to første dagene tilbake til lesing har vært liiiittt bob-bob. Man trenger liksom litt tid på å komme seg “in the zone”, og plutselig tar jeg meg selv i å stirre ut vinduet i 15 minutter eller børste ut knuter av håret mitt. Men det som funker når man er så ukonsentrert er jo å sitte på lesesal – da jeg satt hjemme forrige uke fikk jeg jo vasket alle speil, hyller og støvsugd komfyren. Fordi jeg var rastløs. Jævla effektivt egentlig

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg