FRA DÅRLIG TIL GOD DAG

A N N O N S E L E N K E R   G I N A T R I C O T

 

Jeg vet hvor utrolig fake og staget “influencer life” dette bildet ser ut – men i går hadde jeg en så dårlig dag at jeg på ekte spiste denne pizzaen i sengen. Bestilte med bud, kjæresten hentet den på døra, og kom med den til meg som lå i senga. Hahaha. Fint bilde da. Men ja, jeg våknet med et historisk trist og nedfor humør, og skjønte at denne dagen ikke var noe å samle på. Jeg måtte da bare embrace hele dagen, og brukte den til å stort sett ligge i senga, se på serie, spise pizza, nudler og drikke sjokomelk. Og det funket!

For i dag har vært en superfin dag – jeg dro på overraskelsesbesøk til Erica, som jeg ikke har møtt på TO måneder. Jeg fikk så vidt sagt hei til henne da jeg leverte party-stæsjet til online-bursdagen min, så det var en etterlengtet møte. Hun slapp jo den nyyydelige kolleksjonen sin med NA-KD i dag, og det måtte jo feires! Så da var det full musikk utenfor døra og en flaske champis i kjølebaggen som vi nøøøyyyt ute på verandaen. Sånne øyeblikk lever man litt ekstra lenge på, særlig nå om dagen!

 

B L U S E    H E R

 

B L U S E   H E R

Et blogginnlegg da veldig få av bildene har noen sammenheng med teksten, haha. Jeg bare deler det lilllllle innholdet jeg har på mobba …. Og ja, sorry for et blogginnlegg som er litt all over the place – men jeg er litt all over the place.  

Vil dere høre noe lol/gøy?? I dag kom jeg meg endelig innom fargehandelen også, da jeg lenge har hatt planer om å male over slitemerker i leiligheten, samt fuge noen hull og male over. Problemet er bare: jeg aner ikke hva hvitfargen i leiligheten min heter, og jeg har kastet alt av gamle malingsspann. Dette måtte jeg jo da forklare til han bak kassa, og dere kan jo tro hvor enkelt det var å forklare at hvitfargen bare var …. “vanlig hvit”. Han ramset opp noen “vanlige” hvitfarger og jeg gamblet som faen på en – og tror dere ikke jeg akkurat fant ut at det var riktig hvitfarge. Herregud så deilig det er å ha litt flaks noen ganger, ass. Så det har jeg gjort i kveld, malt litt rundt i leiligheten. Så ja det var alt fra meg takk og farvel

15 kommentarer
      1. det gleder jeg og meg til! vi snakket om det i dag å kanskje begynne til sommeren når begge er ferdig med eksamnesskrivingen – vi kunna jo startet nå da poddstudioet er åpent igjen, men nå er liksom begge midt i eksamenslesing og bachelorskriving 🙁 <3 <3

    1. Veldig koselig med blogginnlegg igjen! Du har vært savnet <3 Håper det går bedre med deg nå! Og kan du plis linke til den nydelige gule overdelen fra de siste bildene? God helg!

      1. den er fra Ginatricot den også, men hullet til hodet er virkelig MIKROSKOPISK på den haha, så jeg måtte klippe et snitt i nakken for å få den på meg, bare så du vet det haha <3 (nå har jeg ganske stort hode da, men denne var superliten)

    2. Gøy at du nevnte fargehandelen nå, for jeg gikk faktisk inn på bloggen din nå for å spørre deg om et fargespørsmål! Har tenkt mye på at jeg har lyst å male soverommet mitt rosa i det siste, og tror det kan bli veldig fint. Er likevel liiitt redd det er noe man blir veldig fort lei, så mens jeg var inne og vurderte ulike rosafarger tenkte jeg plutselig “Annais har jo rosa (og nydelig) soverom, jeg spør henne!!” haha. Så, har du blitt lei ditt rosa rom? Er det andre farger du heller ville anbefalt meg å vurdere?

      Takk for at du fortsatt blogger og er en sånn nydelig “venn” med god smak som alltid kun er et tastetrykk unna. Elsker det.

      1. ooo bra spørsmål! jeg er absolutt ikke lei mitt rosa rom, og kan absolutttt anbefale deg å prøve det <3 svarer enda mer utfyllende på "ukens spørsmål"!!

        fanken din søting. tusen tusen takk <3

    3. Veldig random her, men i dag våknet jeg og oppdaget at jeg hadde skikkelig “hull”/søkk på utsiden av låret på begge bena. Hadde ikke du og noe lignende for en stund siden? Fant du ut av va det var, og fikk du gjort noe med det? Veldig nørd å spørre om her, men det er liksom det eneste stedet hvor jeg har hørt om det før haha

      1. heiii du!! så sykt sprøtt. nei jeg gjorde ingenting med det, jeg fikk beskjed om at jeg skulle la det gå et år så kanskje hudfibrene/cellene (Husker ikke helt hahha) kom til å gå tilbake av seg selv… det har det ikke gjort tho, så da var det vel kiropraktor eller naprapat eller noe sånn (hahaha jeg husker INGENTING så ikke ta meg for god fisk, hør med legen) man burde gå til for å få det fikset. men jeg har liksom blitt så vant til at jeg har det søkket der, så usikker på om jeg skal gjøre noe med det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg