FRA ØVING TIL BLÅSKJELL

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   B I K   B O K

T O P P   N E L L Y ,    H E R

B U K S E   B I K   B O K ,    H E R

S K O   F I L A ,    H E R

V E S K E   N U N O O   

 

I dag har jeg fri fra skole, noe jeg egentlig skulle bruke på trening og jobb, med en liten snartur til byen for å kjøpe meg et nytt teppe. Vel, det var fint vær og jeg fikk selskap av mamma, noe som endte med en litt lengre tur enn planlagt. Så nå sitter jeg svett som fankern etter å hastejobbet ferdig alt jeg egentlig skulle bruke dagen på, før jeg skal touche opp sminken litt igjen før jeg skal ut å møte studiedamerne fra BI igjen til middag. Den treningsøkta kjenner jeg utgår noe så jeeevlig

Ellers var jeg og Erica på after work i går! Jeg dro rett fra skolen til resturanten vi skulle møtes på, hvor det ble blåskjell og rosèvin. Snedig variant å gå fra å rive seg i håret over en matteøving, til å plutselig sitte med den blytunge skolesekken ved siden seg mens man nipper litt vin og tømmer blåskjell. Kvelden ble avsluttet med en aldri så liten chili cheese burger før vi kom oss hjem i rett tid, heldigvis. Nå må jeg hive meg rundt her, vi blogges

 

4 kommentarer

Siste innlegg