!FREDAG!

Hei og goood fredag alle sammen – jeg fortsetter på analog-kjøret jeg, her med litt helgevibes fra en lørdag vi satt og koste oss en hel dag på resturant, hehe. I dag stråååler solen ute, og jeg skal om en times tid pelle meg på trening for å trene litt bein. Vi har vært sååå utrolig heldig med været denne uken, og det gir meg indre inspirasjon !!!. Jeg tenker på alt jeg har lyst å gjøre i solen fremover, haha. Det som er rått med å bo i Norge hvor det blir så mørkt og kaldt på vinterhalvåret, er at når det minste vårtegn kommer blir vi så innmari glade. Og setter pris på det så mye!!

Nå skal jeg få gjort litt mer jobb før trening, håper alle får en nydelig fredag og helg 

2 kommentarer
    1. Hei! Jeg har lenge lurt på hvordan du krøller eller bølger håret? Bruker du rettetang eller krøllatang?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg