FREDAGENS…

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

F R E D A G E N S   O U T F I T :

K J O L E   N E L L Y ,    H E R

S K O   A S O S 

 

Glammet meg skikkelig opp, rett og slett fordi det er så gøy! Haha. Har også en “siste innspurt”-setting hvor jeg prøver å gå mest mulig i høye hæler når jeg skal ut. Jeg har innsett at hele vinteren sier jeg til meg selv at “sommeren blir bra, da kan jeg bruke alle de fine høye hælene mine ute”, men så ender jeg opp med å gå i sneaks uansett. Jeg er jo egentlig veldig glad i det, så de tre siste helgene har blitt tilbragt 9 cm høyere over bakken enn vanlig. Haha ok om noen lurte ! Kjolen er ny, og satt veldig fint på, men er ganske stram i midjen, så en liten heads up der. Jeg har ofte syntes plaggene fra NLY brands er litt store i størrelsen, men det er ikke denne!

 

F R E D A G E N S   A K T I V I T E T :

Jentene bestemte oss for å dra ut å spise på fredag, og lyxe oss til skikkelig med et aldri så lite grillbord og rødvin. Vi dro på Jonathan på Britannia, som ingen av oss hadde prøvd før – absolutt et gøy konsept å grille sin egen mat, gir en veldig bra vibe rundt bordet!

I går var en dag for seg selv, hvor eneste tur ut av huset besto av lufting av hund. Det ble mengder av brus, pizza og nudler på meg, med serie på tv’en. Jeg driver og øver meg på å se på tv – når jeg ser på serier er det 99% av tiden på maccen min, med unntak av når jeg skal se noe sammen med kjæresten. Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn, men om jeg ser på TV så mister jeg liksom konsentrasjonen helt? Så i går hadde jeg alenekveld med digg mat og serie på TV. Og det gikk overrasskende bra, jeg holdt ut i flere timer med øynene på idiot-boksen B-) Håper dere har hatt en fin helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg