FREDAGSSKRAVVEL

Hei og gooood fredag mine fine lesere! Jeg skjønner ikke hva som foregår om dagen – den dagen jeg endelig kan sove et par timer lengre så spretter øynene mine opp i 08.30 draget. Og som jeg sa sist gang det skjedde: jeg ELSKER det hahaha. Jeg føler meg som et normalt menneske som ikke trenger å fysisk dra meg opp av senga, uansett hva klokka er. Jeg elsker å sove, men elsker virkelig også de  dagene kroppen plutselig bare: “ferdig uthvilt, jeg nå”

Så etter en kopp kaffe var det å ture i vei på den ukentlige fredags-step timen! Jeg og noen venninner har de siste månedene innført en liten tradisjon, hvor vi møtes på step-time på formiddagen. Det er en slitsom, men veldig deilig start på dagen – i dag dro jeg derfra både rød og blå i ansiktet, haha. Ellers har det gått i rydding og fysikkøving, og nå tar jeg HELG!

Leiligheten i nuet – eeeelsker blomster. Jeg glemmer hver gang jeg ikke har friske blomster hjemme hvor mye jeg elsker det, haha. Disse er jo helt nydelig men så _sjukt_ irriterende når det gule inni de begynner å drysse all over the place. Ok takk for meg

Vasen fikk jeg av ei venninne og den er fra H&M, og lysestaken er fra Kremmerhuset ♥

Jeg fortsetter sist blogginnleggs “masse random bilder fra nuet”-kjør: se de nye tallerkenene mine! Disse FIKK jeg i går, hele 15stk!!! Jeg fikk de av moren til en kompis av meg – jeg ble forelsket i de da vi brukte de på hytten dems på nyttårsaften, og i går fikk jeg melding om at jeg kunne få de!? Herlighet ass, det er mange snille mennesker der ute. Jeg ble så glad!!

Og sist men ikke minst mitt “speilrefleks selfie i speilet”. I dag hadde egentlig håret mitt behøvd en dusj, men den “sparer” jeg til søndag, høhø. Så i dag gikk jeg for oppsettet til “heatless curls” (som jeg viste på Instagram for noen dager siden) bare som frisyre! Det ble jo egentlig super cute, haha 🙂

Ha en super fredag og helg alle sammen!

 

10 kommentarer
    1. Et lite tips angående blomstrene: med en gang de åpner seg nok til at du klarer å plukke av de gule burde du gjøre det! På det tidspunktet har de har ikke det “pulveret” på seg heller! Da slipper du at det drysser, og jeg syns liljene er enda finere uten de gule i <3

    2. Herregud så fine tallerkner <3 Men du må ikke putte de i oppvaskmaskinen! Da forsvinner gullkanten har jeg lært av min mormor 🙂

      1. disse har de tidligere eierne tydeligvis hatt de i oppvaskamskinen! også er det ingen gullkant på de, men ser at det ser veldig sånn ut på bildene haha <3 men tusen takk for tipset uansett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg