FREDDAN

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

J A K K E     H E R

T I G H T S    H E R

S K O    H E R

 

Tudeluuuu og god fredag! Som dere sikkert ser, er disse bildene iiiiikke fra i dag, haha. De har ligget i arkivet mitt siden tidlig høsten, fordi jeg tenkte å dele de når jakken var tilbake til salgs, noe den … aldri ble, haha. Men i dag kom den jaggu meg! Det samme gjelder tightsen – har fått masse spørsmål om den nå under black week, og ser at denne også har kommet inn på Nelly igjen nå. Juhuu!! Men ja det passer veldig bra, for jeg har faktisk fått en rabattkode på Nelly å dele også, som er gyldig i 48 timer. Den gjelder alle NLY brands, altså da har man mulighet til å få 35% på shacketen over også <3 Ellers er de andre produktene også på 25% rabatt, for det er jo black friday i dag!

 

K O D E N   E R

ANNAIS35

Det er faktisk litt deilig å kunne se på bildene ovenfor uten å rive meg i håret av savnet til litt varmere tider og sol. Vinteren begynner jo så smått å komme nå, og jeg kjenner det gjør meg litt glad akkurat i år. Hvorfor vet jeg ikke, men det er noe veldig deilig å gå ute i varme klær, kald luft, sitte inne og tenne lys når det er mørkt ute. Selv om det gjerne kunne vært lysere noooen timer til ute, hahha….

Ha en fin helg alle sammen

 

9 kommentarer
    1. woo, endelig en shacket for meg, tusen takk for tips!! Og attpåtil kan jeg bruke rabattkoden din og støtte den eneste bloggeren jeg enda gidder å lese. Bare å smøre seg med tååålamod til den kommer i posten nå!

    2. Hallo Annais. Jek er ny blogger på miniblogg.no/homstad Jek er norsk rapper og likar å reise så jek skrive um sånn. Tu gjet sjekke ut sidan min hvis tu vil. Også Spotify og Soundcloud.com Homer Homstad og youtube. Eller leite etter Homer Og Rottweiler Hundar på youtube um tu vil at tu skal høre på nya musikk fordi mitt 3. album er frå 2017 men det er bra. Flott blogg Annais og lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg