FRØKEN DONALDKUL

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Hei fra ei som har siste dag i karantene!!! Jeg tror ikke dere skjønner hvor mye jeg gleder meg til i morgen, da skal jeg gå TUR! Gå i frisk luft! Også hjem å gjøre akkurat det samme som jeg har gjort de siste to ukene – men bare det å ha lov til å gå utenfor blir helt rått, ass. Gleder meg

Ellers har det begynt å klikke litt for meg, og hodet mitt er full av donaldkuler. Og det er faktisk ikke billedlig, jeg har på ekte tre donaldkuler – en i panna etter jeg stanget hodet opp i varmtvannskrana, en i bakhodet etter jeg slengte enden av mobilladeren min der, og en på toppen av hodet fra da jeg dunket hodet opp i badevasken i går. Kjøret går virkelig om dagen ass. 

H O O D I E    H E R 

( M A T C H E N D E   B U K S E    H E R)

 

Et throwback til den ene dagen i karantenen jeg hadde sminket meg – da var det seriøs shootings! Må smi mens jernet er varmt!!! Hahaha. Jeg vasket klær i går, og først og fremst: herregud så ofte både vaskemaskin og oppvaskmaskinen går i karantene? Så mye som jeg vasker hus om dagen + forbruket mitt på joggedresser, gjør at vaskemaskinen går overrasskende mye mer enn hva jeg hadde trodd. Men da jeg hang opp klærne til tørk i går tok jeg opp joggedress etter joggedress, haha. Jeg har vært litt nøye på å holde meg “fresh” (i en viss grad) her hjemme – å dusje kroppen hver dag, og skifte joggedress etter et par dager eller når den ble skitten (og lets face it: jeg søler så jævlig når jeg spiser at ingen holdt seg rene mer enn to dager). Så sjukt random egentlig hvorfor begynte jeg å snakke om dette ok hade

Jeg liker egentlig ukedagene i karantenen best, for da har jeg bacheloroppgaven jeg kan skrive på, pluss en mailboks jeg kan tømme. Så det skal jeg gjøre i dag, pluss litt yoga, en treningsøkt, en ballettklasse og spise restene av den hjemmelagde familiepizzaen jeg lagde meg i går.

 

H Å P E R   A L L E   F Å R   E N   F I N   D A G   I N N E N D Ø R S  !  ♥ 

 

10 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg skriver også bacheloroppgave, men sliter så sykt med å komme ordentlig i gang med skrivingen. Har du noen tips? 🙂

      1. siden jeg har vært syk så har jeg bestemt meg for å kjøre en veeeldig streng karantene (typ isolasjon), så har verken gått tur eller dratt på butikken… <3 hadde jeg vært i karantene symptomfri hadde jeg kaaanskje gått turer, men føler bare jeg må ta alle forholdsregler nå som jeg har vært syk <3

    2. Så fint at du har tatt en streng isoleringsvariant. Hvis alle gjorde som deg, vil dette gå fortere over <3

      Kos deg med første tur i frisk luft!! Bloggen din har vært veldig inspirerende de siste dagene 🙂

      Klem fra fast leser

      1. ååh, jeg skal nyte hvert sekund av den friske luften! <3 og tuuuusen tusen takk – som jeg skrev til Amalie over her, jeg tror ikke dere skjønner hvor koselig det er å høre akkurat det. du er herlig <3 klem!

    3. Bloggen din er et av høydpunktene gjennom denne tiden! Går inn typ alt for mange ganger om dagen for å se etter nye innlegg, tusen takk!! du er veldig inspirerende på alle plan<3

      1. herreguuuud så koselig å høre, takk for at du orket å legge igjen en kommentar, da blir jeg veldig motivert til å fortsette <3 kan bli litt blind på selv hvor inspirerende man føler seg (særlig når man bare sitter inne, hahaa), så det var veldig koselig å høre <3

    4. Såå glad du fortsatt blogger!!

      Lurte på om du har noen tips til fine og rimelige joggedresser som ikke blir nuppete og stygge etter noen vask?
      Litt manko på joggedresser i disse dager, og vil også føle meg fresh hjemme haha

      1. så koselig at du syntes det <3 du det var et godt spørsmål! tar den med i "ukens spørsmål" så kommer det svar der denne uken <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg