FULLSJUKRUNDE NUMMER 2

 

 

 

D E N I M J A K K E   G I N A ,    H E R

T A N K   T O P   N A – K D ,    H E R

J E A N S   N A – K D ,    H E R

 

Hei og hopp! Siden sist har jeg kost meg så masse. Jeg nyter virkelig hvert minutt av hver dag med lesefri, og når det i tillegg er deilig vær med sol blir det en ekstra glad jente. Siden sist har jeg vært ute og feiret eksamen med vennene, som endte opp på en takterasse i solnedgangen, med vin helt til ut i nattetimene. Så hyggelig! I går var jeg faktisk også ute en tur, da Morten hadde bursdag som så klart måtte feires. Når støynivået begynte å nå en viss høyde (og vi kom innom den obligatoriske ikke så resturantvennlige praten) bevegde vi oss videre til afterwork og pitchers med øl! Elsker at alle blir mer spontane når sommeren er rett rundt hjørnet. Selv om overskriften forteller noe annet, er jeg faktisk i veldig fin form i dag. Men herregud som jeg merker hvor dårlig alkohol er for hud og kropp! Nå har jeg jo ikke vært ute på en stund siden jeg har lest til eksamen, og herregud så mye mer pløsig/vannaktig/rød huden blir så fort det er alkohol inn i bildet. Ikke bra, og virkelig noe å tenke på.

Uansett! Jeg har gått en lang tur med Melis, hentet litt pakker og skal bruke resten av dagen til jobbing. Ovenfor har dere outfit fra to dager siden, da jeg følte meg bomb ass! Utrolig hva en enkel hvit topp med kledelig snitt og en comfy bukse gjør ass. På kvelden tok jeg på litt rød leppestift bare, og boom en helt ny look! Elsker den nye buksen min, den er super high waist og ikke såå stram i magen som gjør at jeg kan gå med magetopper til den også – jeg har 34 i den og vil si den er normal/litt stor i størrelsen <3

10 kommentarer
    1. Hva slags type bh bruker du under slike topper? Vil stroppene synes med vanlig bh? (Rart spørsmål kanskje, men ja.. haha)

    2. Du innreder så fint i leiligheten! <3 Lurer på hvor du har kjøpt det sminkespeilet du har i «klesrommet» ditt? Det med lyspærer ned sidene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg