FYLLESJUKE OG RABATTKODE

A N N O N S E :   R A B A T T K O D E   N A – K D 

Hei og hopp mine fine. I dag er jeg superbakis og har ligget i sengen hele dagen, med unntak av noen timer på bakeri med Emilie for å spise pizza og drikke brus. I går var jeg bursdag til broren min, og det ble en skikkelig feiring for min del, gitt, hahaha. Herre min juledag! Uansett, derfor passer det meg egentlig veldig bra at jeg har en annen ting enn fine bilder og bra innhold å dele akkurat i dag, haha! Jeg har nemlig fått en rabattkode på NA-KD igjen! Dere som følger meg på Instagram har kanskje allerede fått den med dere, der har jeg nemlig en liten haul hvor jeg viser frem noen av mine nyeste sommerplagg, blandt annet gårsdagens outfit. Så fornøyd!! Koden varer til lørdag <3

 

ANNAIS15 GIR DERE 15% OFF HELE NA-KD.COM

 

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R 

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg