GÅDAMEN

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,  J U N K Y A R D

 

T S H I R T   N E L L Y ,    H E R

B U K S E   N E L L Y ,    H E R

K L O K K E   C A S I O ,    H E R

 

Dagens outfit! Jeg hadde gledet meg sånn til å få denne buksen, den er veldig meg. Men en FYI: den er veldig stor i størrelsen, og ble sittende helt løst på meg. Jeg ville egentlig ha den som på modellen inne på Nelly, men men – det ble en litt baggy variant i stedet for! Så et tips om dere skal bestille den: ta en størrelse mindre enn hva dere bruker (jeg har den i 34). Ellers ser jeg jo at det er 20% på alt fra NLY brands, altså både topp og bukse!

Over til noe annet – herregud så deilig det er å gå! Jeg har jo lenge (altså, lenge) vært mest glad i å kjøre/bli kjørt, og slippe alle former for gåing. Nå har jeg fått skikkelig smaken for det, og går nesten uansett hvor jeg skal. Så i dag har jeg egentlig bare gått en del – til en avtale i byen, til skolen rundt omkring i byen. Når solen titter frem og med podcast på ørene må jeg innrømme at jeg faktisk koste meg der jeg gikk, haha. Så lenge man har på nok klær!! Så ja det var dagens superinteressante update fra sjølingen

Jeg kom akkurat inn døra fra en sen forelesning, og skal jobbe litt ut kvelden. Har planer om å prøve å begynne å oppdatere her inne hver dag igjen, men bare with me om jeg glipper her og der, hehe… ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg