GÅRSDAGENS BURSDAGSFEIRING

A N N O N S E   B A G . N O 

  

S O L B R I L L E R   C H I M I ,    H E R

V E S K E   B E C K   S Ø N D E R G A A R D ,    H E R 

A R M B Å N D   D A R K ,    H E R

 

 

T O P P   E R I C A   x   N A – K D

S H O R T S   S U P E R G A M M E L   F R A   S H E I N

 

I går var jeg ute å luftet den nye vesken min, som jeg har gledet meg sånn til å få bruke. Da jeg så den hadde kommet inn på BAG forelsket jeg meg i den øyeblikkelig, og heldige meg fikk den også av de. Nye briller har hu jaggu også fått seg, og jeg må bare tipse alle som har litt stort hode og sliter med å finne skikkelig oversized briller – disse er helt nydelig!!! De ble enkelt en ny favorittmodell av solbriller – sammen med Celine Shadow-brillene føler jeg nå at jeg har funnet to modeller som virkelig passer meg! Ellers har BAG.no oppdatert nettsidene sine til en superfresh og enkel variant, og feirer det med å ha 20% på hele nettbutikken – som betyr både vesken, brillene, armbåndene, samt masse annet bra fra feks Guess, Peak Performance, Swims +++. Så der kan man gjøre et kupp

Så ja, dette var gårsdagens outfit – da var det duket for bursdag til Erica! Jeg vurderte egentlig å reise ned til sørlandet i helgen, men da jeg hørte at my woman vurderte bursdagsfeiring var det bare å gjøre endringer, haha! Værmeldingen hadde spådd over 30 grader på et punkt, og på planen sto det dagfest! Erica hadde laget et herlig langbord på verandaen med masse gøyale folk, og det ble virkelig en veldig bra kveld. Selv ble så klart skiten sittende til klokken 2 på natten, men men – det er bare bursdag èn gang i året! Og ikke minst var det helt nydens å se Erica igjen, samt en perfekt avslutning på noen helt fantastiske uker med fint vær. Nå ser det ut til at hele landet skal få et ganske uuuuu vær, noe jeg kjenner kanskje skal bli litt deilig. Særlig å sove på natten uten hetetokter, samt øyne og nese som klikker av pollen.

 

H Å P E R   D E R E   H A R   H A T T   E N   F I N   H E L G

 

6 kommentarer
    1. Hei! Kjøpte teltet fra biltema som du delte i helgen! Helt ypperlig telt, MEN hvordan i helsike fikk du ned ned igjen?? XDXD Klart å få det sammen, men i helt feil str til å få både strikken på og teltet tilbake i posen sin! haha

      1. hahaha!! du jeg søkte på «biltema pop up telt» på youtube og der var det film av hvordan man gjorde det!! good luck – håper du får det til og let me know hvordan det går!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg