GENERELT USJARMERENDE

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

T A N K   T O P P   N E L L Y ,   H E R

B U K S E   N A – K D

 

Herlighet, på søndag var jeg på restaurant med familien for å feire pappa sin bursdag – og jeg har på ekte glemt hvordan man oppfører seg ute. Søler, snakker høyt med mat i munnen, kommer borti servitøren, krokrygget og generelt usjarmerende. Jaja, øvelse gjør mester si – forhåpentligvis er det ikke så lenge til neste resturantbesøk som det var nå i helgen, haha.

I dag har jeg fått jobbet litt, ryddet leiligheten (som var noe så sjuuukt nødvendig) og gått tur i haggelstorm. Jepp. I dag har det skiftet mellom storm, pøsregn, hagl og sol. Jeg og mamma bestemte for å prøve oss ut på en liten tur da det var oppholds, og på vei hjem igjen endte vi klissvåte inn til huden. Så alle som har nytt en dag med sol og fint vær – dere må nyte litt ekstra for oss i trønderlagen er dere snille

Lol nå ser jeg hvor syyykt likt både poseringer, outfit og bilder er fra gårsdagens innlegg, haha…. Jaja i morgen skal jeg prøve meg på en ny variant

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg