GJENÅPNINGSBONANZA + HALLOWEENFILM

Hei og god tirsdag! I dag har jeg bare sittet med jobb, regnskap og andre kjeeedelige oppgaver inne foran maccen. Men det må gjøres, og sånne ting blir jeg så glad for å få gjort, sendt og blitt ferdig med. Derfor tenkte jeg å vise litt analoger i dag, fra tidsrommet: første gjenåpning av samfunnet, til siste gjenåpning, haha. Tenk at det har blitt en type tidsregning

Litt ølsmaking på gjenåpningsdag nr. 1

Grønne trær og sol, det er en stund siden sist gitt! 

Høsten i Trondheim

Damene på en liten bytur

Quesedillas og taco, guuuri nå ble jeg sulten

Donuts fra My Ugly Baby! Nå ble jeg også megasulten wow dette er mitt cue på å lage meg lunsj

En av maaaange middagsselskaper i høst

Halloween! Her med Marge Simpson og Prinsesse Fiona

En havfrue og Sharon Tate i “Once Upon a Time in Hollywood”  

Shego og Kim Possible

Solnedgang i Sjusjøen

Og avslutningsvis to som drikker sine første drinker på resturant på gjenåpning nr. 2

Ja nei nå skal jeg lage meg taco til lunsj, jobbe litt videre, før det blir en steptime i ettermiddag også middag hos svigers. Ha en nydelig tirsdag videre alle!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg