“GLEDELIG” GJENSYN

A N N O N S E L E N K E R   B I K   B O K

Ingenting som blåhvite hender og oransj ansikt på en vinterkald dag

B U K S E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Hallais alle sammen! Jeg har sånn ca _ingenting_ å melde i dag, i og med at jeg har hatt skole fra i morges til nå. Jeg skulle egentlig sette i gang med hjemmetrening nå, men plutselig kom beskjeden om at treningssenterne var åpne igjen. Haha, hver dag er full av spenning om dagen ass, man aner ikke hva som kommer rundt neste sving. Så nå skal jeg høre over podden før det blir et gledelig gjensyn med gymmet. Gruer meg veldig av en eller annen grunn til å trene på gymmet igjen hahahha

 

F O R   2 0  %   O F F   B I K   B O K

B R U K   K O D E N 

ANNAIS20 

G J E L D E R   I K K E   J E A N S

D  E   E R   A L L E R E D E   1 0 0 , –   O F F 

 

Ellers går koden som gir 20% off Bik Bok ut i morgen, så tenkte å legge ut en liten reminder! Den gjelder bare nettsiden, og ikke fysisk butikk. Det er sååååå mye fint inne nå, jeg har selv lagt inn en til bestilling, haha. Deler mine favs her:

1 .   H E R   2 .   H E R   3 .   H E R   4 .   H E R   5 .   H E R   6 .   H E R   7 .   H E R   8 .   H E R   9 .   H E R   1 0 .   H E R 

1 .   H E R   2 .   H E R   3 .   H E R   4 .   H E R   5 .   H E R   6 .   H E R   7 .   H E R   8 .   H E R   9 .   H E R   1 0 .   H E R 

1 .   H E R   2 .   H E R   3 .   H E R   4 .   H E R   5 .   H E R   6 .   H E R   7 .   H E R   8 .   H E R   9 .   H E R   1 0 .   H E R 

1 .   H E R   2 .   H E R   3 .   H E R   4 .   H E R   5 .   H E R   6 .   H E R   7 .   H E R   8 .   H E R   9 .   H E R   1 0 .   H E R 

 

H A   E N   F I N   T I R S D A G   V I D E R E   ♥

 

3 kommentarer
    1. Hei <3 sykt random spm., men jeg husker du nevnte for lenge siden at du var fornøyd med en yogamatte fra Rusta – er du fortsatt fornøyd med den? Trenger ny matte sjø, hahah klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg