GLEDESTÅRER

 A N N O N S E L E N K E R :   N E L L Y ,   J U N K Y A R D ,   G I N A T R I C O T  

J A K K E   N L Y ,    H E R    G E N S E R   G I N A T R I C O T ,    H E R    T I G H T S   N I K E ,    H E R    S K O   V A N S ,    H E R 

Før dere nevner det: ja, jeg har på småsko i dag. Og vet dere, i går hadde jeg på dongerijakke. Jeg ser at målestokken vakler mellom 2-5 grader, så det burde egentlig vært veldig kaldt til meg om dagen, men jeg tror faktisk jeg har så høy feber at det jevner det ut. Nå skal det sies at da jeg drasset meg på skolen klokken 9 imorgen var det parkas og boots. Jeg hadde første dag tilbake på skolen i går, men den gikk ganske knirkefritt siden forelesningen var veldig sent på dagen, men i dag derimot… Halv 9!!! Jeg har ikke stått opp før 11 hele ferien, heller mer mot klokken 1… Så å komme seg opp var ingen enkel sak, og siden jeg er ganske syk enda så jeg meg nødt (… hehh) til å sove en time ekstra. Superuinteressant, men nå er det back 2 real life og mine kjedelige rutiner igjen <333

I går dere, skjedde det noe stort. Jeg og kjæresten har bestemt oss for å begynne å lage mat sammen en gang i uka, og i går var det dags for dumplings. Og dere, resultatet ble så bra. Da jeg satt meg ned ved middagsbordet (klokken halv 10 på kvelden) etter to timer på kjøkkenet, med nydelig mat og en øl foran meg…. Jeg ble så stolt av meg selv at jeg gråt gledestårer. Jeg er ikke god til å lage mat, men jeg er så sinnsykt glad i god mat, så jeg har bestemt meg for å virkelig prøve / øve på matlaging. Selv om det tok veldig lang tid var det verdt tiden! Jeg kan godt dele oppskriften i et eget innlegg om dere vil <3

8 kommentarer
    1. Hallo!

      Er det slik at du og kjæresten din bor sammen i og med at begge er i samme by? Om dere ikke gjør det, hva er begrunnelsen? 🙂

      Liker bloggen din og hverdagsinnleggene godt, stå på videre!

      1. nei vi bor ikke sammen <3 det er fordi han har kjøpt egen leilighetn som han skal flytte inn i snart, men også fordi jeg syntes begge skal ha bodd litt alene først, før man flytter inn sammen. da lærer man seg liksom å "bo alene" og hva som kommer med det, så slipper man masse ekstra krangling <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg