GLOSS ME UP

A N N O N S E   G L O S S Y B O X

Tjohei, for et gøy samarbeid!! Jeg tror ikke dere aner hvor mange Youtubevideoer jeg har sett med unboxing av Glossyboxer, både vanlige og ASMR-versjoner. Endelig får jeg prøve det selv! Så jeg vet veldig godt hva konseptet er, men kort fortalt: hver måned får man tilsendt en nydelig, rosa boks med silkepapir og nydelig innpakning (sånt elsker jo jeg), og inni boksen finner man fem beautyprodukter. Det er både full-size produkter og travel size produkter, og hver måned er det unikt tema. Forrige måned var det en “partyboks”, og denne måneden er det en spaboks! Noe som passer meg veldig fint, da hele meg trenger litt ekstra pleie etter en årsslutt med alt for mye stress og festing.

Det som er supernice med Glossybox er at man alltid får produkter til en høyere verdi enn hva man betaler for. Prisen på et abonnement er 179,- per måned, og denne måneden var verdien på boksen 1400,- (!!!!). Jeg har også fått en rabattkode som gir dere 20% rabatt i tillegg, den er ANNA20 <3

 

L I T T   A V   D E T   M A N   F I N N E R   I   D E N N E   M Å N E D E N S   B O K S . . . 

Jeg er veldig imponert av særlig denne kremen, som koster rundt 1000,- separat. Det er helt sjukt, hahaha. Det er en nattkrem med hyaluronsyre, som jeg har hørt skal være veldig bra for huden. Jeg har fått prøvd kremen i noen dager nå, og gleder meg veldig til å se videre resultat!!

Også en hårmaske! Denne kom også til perfekt tidspunkt, da jeg for tiden har en god del knuter og litt tørrere hår enn vanlig, på grunn av kulden og bruk av ullskjerf. Har noen prøvd slike masker før, med sånn hette? KULT! Som dere ser er det litt annet oppi der også som jeg gleder meg veldig til å teste!

Om dere syntes det høres gøy ut å få en slik pakke i posten hver måned kan dere klikke dere inn her, og husk å bruke koden ANNA20 for å få det ekstra billig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg