GNAGSÅRBONANZA

A N N O N S E L E N K E   B I K   B O K ,  N E L L Y

Hei og god torsdag alle sammen! Da jeg la meg i går hadde jeg lagt opp fullt skjema for meg med trening, støvsuging, vasking, jobbing og rett og slett en produktiv dag, da det var meldt overskyet og regnvær fremover. Da jeg våknet i dag morges derimot, skinte sola for fullt – så da pakket jeg jaggu strandbaggen og helte meg en god kopp iskaffe, før det ble enda en dag med bading og soling. Sååå utrolig deilig det var, særlig når det ikke var forventet!! Så jeg har faktisk akkurat kommet hjem fra stranda, så blir kvelden litt mer produktiv forhåpentligvis, haha.

Tenkte å vise dere litt bilder fra mandag og søndag! Vi reiste innom Oslo på vei hjem, både for å dele opp reisen fra Sørlandet litt, men også ikke minst for å få et gledelig gjensyn med min kjære Erica som har flyttet til Oslo!!

K J O L E N   F I N N E R   D E R E    H E R

J O G G E S K O E N E   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Det var mange “firsts” på en god stund – jeg gikk for eksempel med sko for første gang på … TO UKER!!! Dagen vi startet ferien fikk jeg nemlig de villeste gnagsårene, som ble verre og verre for hver dag. Alle skoene mine ga meg gnagsår (selv om jeg har hatt 3 av 4 par i 2-3 år)?? Til slutt kunne jeg ikke gå med sko – til nød med sokker i et par sandaler jeg måtte tvinne borrelåsene på de villeste måter, for at de ikke skulle komme i kontakt med foten min (dette ser dere på noen av de siste Instapostene mine hahaha). Heldigvis, da vi kom til Sørlandet, går jeg jo vanligvis ikke med sko, så da fikk de en uke på å gro litt. Ellers var det første gang på en god stund med sminke – noen som er enige i at man føler seg veeeeldig rar med sminke etter så lang tid uten, når man i tillegg har fått litt farge?? Jeg følte meg typ ikke som meg selv hahah

Ser maaange likte denne kjolen – den er kun inne i noen få størrelser med legger ved link til den da jeg tipper den vil komme inn igjen Og huk at koden ANNAIS20 gjelder enda! 

 

I Oslo var det tid for middag med denne gjengen, vi måtte finne en uteservering så søteste Max kunne bli med, og da hadde Erica funnet frem til denne plassen! Den var: HELT amazing. Wow for en trøffelpasta sier jeg bare

 

Pizzaen var også helt utrolig god, så anbefaler alle å stikke innom Vineria 22 Ventitude på Frogner!

   

Nå skal jeg koke meg opp litt thaisuppe, før det forhåååpentligvis blir en treningsøkt i kveld. Jeg liker liksom å skylde på at jeg ikke kan gjøre det fordi jeg er støl i armen etter vaksinen i går, men helt ærlig er det mest fordi jeg ikke orker, hahaha. Vi får se!!! Ha en nydelig torsdag videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg