GOD LØRDAG

A N N O N S E   H U N K E M Ö L L E R

Hei og god morgen alle sammen! Selv sitter jeg med en liten iskaffe og jobber litt, før jeg skal ut å kjøpe meg frokost. Men først tenkte jeg å dele noen bilder fra de to siste dagene med noen nye plagg fra Hunkemöller! De sendte meg en mail om jeg ville ha et lite minisamarbeid, og det ville jeg så klart. Jeg valgte meg ut noen plagg fra deres sustainability kategori, her ser dere de:

Link til crop toppen

 Jeg starter med min favoritt – slike topper er MY JAM! Hahhaa. Elsker slik fasong og lengde – til nå har jeg brukt den som treningstopp men jeg blir nok å bruke den til både jeans og joggebukser. Fikk flere komplimenter da jeg hadde den på meg også, så veldig fornøyd

Link til lilla crop top

Så til denne langermede varianten i lilla! Denne er superbehagelig stoff og blir å bruke min som treningstopp ♥

Link til BHen uten spiler

Også et nytt sett med undertøy, det er alltid like deilig! Har hatt noen truser fra Hunkemöller fra før og de er dødsgode å ha på, det samme var denne bh’en – veldig behagelig da den er uten spiler

Nå skal jeg ut å kjøpe meg en goood frokost – ha en fin dag videre! 

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg lurte på hvilken farge du har i BareMinerals complexion rescue? Ser du har skrevet 35 Natural, men fargen 3.5 heter Cashew og den som heter Natural har tall 05… eller har jeg misforstått haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg