GODE I GASSEN

A N N O N S E :   C H I Q U E L L E ,   N E L L Y

Hei og god kveld alle fine! Akkurat nå driver jeg og ler meg i hjel av podcastredigering (når vi er på de siste minuttene er det alltid to stk som er litt lei, men også jævlig god i gassen og babler som bare FANKEN), samtidig som jeg blogger. Det har vært en travel dag i dag så jeg har ikke rukket å komme innom å si hei før nå, og tenkte å gjøre det veldig enkelt med litt mobilbilder fra min dag! Jeg har bare vært på skolen, jobbet med skole, trent, spist med familien og jobbet litt, så her er noen av dagens høydepunkt:

 

 

J O G G E B U K S E   C H I Q U E L L E ,   H E R

(KODEN ANNA15 GIR DERE 15% HELE NETTSIDEN)

S N E A K E R S   A D I D A S ,    H E R

 

Hahaha jeg er så fornøyd med å endelig å ha funnet en joggebukse som er lang + med tykke “bånd” nederst. Dette bildet er kanskje det femte av samme sort, tok bilder av føttene mine såå mange ganger i dag haha

 

Herregud dere, i går kom solen inn i leiligheten! Det var riktig nok bare noen små stråler, men det er noe. Det har vært mange måneder siden sist <3 Det er så snedig hvordan jeg på slutten av sommeren er så lei av at leiligheten er full av sol og stekvarm, mens jeg nå får en ekte indre glede av en liten lysstråle.

 

T R E N I N G S T O P P   A I M ‘ N ,    H E R

T R E N I N G S T I G H T S   A I M ‘ N ,   H E R

 

Damen satte seg på en nesten folketom cafè, hvor jeg nøøyyytt mitt eget selskap mens jeg gjorde ferdig en presentasjon jeg skal ha … i morgen!!! Det blir spennanj. Nå skal jeg redigere ferdig siste del av podden, så er det i sengs. N A T T A   < 3

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg