GØY SÅ LENGE DET VARTE

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Herlighet, vet dere hva jeg gjorde i går? Jeg kjente frisk luft! Haha. Det var helt fantastisk. Karantenen min var over + noen ekstra dager, og det ble feiret med å gå en tur ute. Herregud, ikke bare fikk jeg kjent frisk luft på huden men jaggu tittet solen frem også. Helt nydelig var det. Men morroa varte jammen ikke lenge – i går kveld fikk jeg hodepine, så nå har jeg satt meg selv i karantene igjen på ubestemt tid, bare for å forsikre meg om at dette ikke er mer enn en mensenhodepine. Men men, skal leve lenge på den tiden jeg hadde i går, ass! Haha – helt sprøtt hvor kjapt man venner seg til ting. Jeg og mamma snakket om at begge har opplevd at når vi ser på serie om dagen og folk henger i gjenger, klemmer og koser så tenker begge sånn “hva driver dere med?”-ish, haha. Noen fler?

 

Ellers fikk jeg et nytt speil i går, som jeg hadde bestilt for å bruke litt rundt i leiligheten for å ta bilder til bloggen (jepp…..). Superfornøyd og motivert pakket jeg det opp – det bulte ut. Hahaha. Det er så skjevt at det ser ut som sånn morro-speil fra tivoli når man speiler det i seg. Det vistes ikke like godt på bildene tho, men jeg får heldigvis fikset det når jeg får tid (loool I have nothing but time, men dere vet hva jeg mener).

 

B U K S E   N E L L Y ,    H E R

T S H I R T   N E L L Y ,    H E R

 

Sminke var det også i går, gitt. Og kule klær, da. Jeg har jo blitt selvutnevnt lang-bukse-varsler, og her har dere en litt baggy variant som er superlang! Som dere ser er den nesten for lang til meg, haha. Ser den er utsolgt i nesten alle størrelser, men hvis dere trykker “overvåk størrelse” så får dere mail når de er inne igjen ♥

I dag har jeg faktisk en forelesning, så det blir gøy. Egentlig helt perfekt, sånn at jeg senere i dag kan slenge meg i sofaen og sukke “endelig helg” og føle jeg har fortjent det? Haha. Disse dager ass. Håper alle har det fint og holder seg inne – G O D   H E L G ! 

 

20 kommentarer
    1. hahahha åe kjenner meg så sykt igjen på det med film og serier, når folk typ snakker nærmt hverandre, gir hverandre hånden eller annen pre corona oppførsel så tenker jeg *neiii* innvendig. akkurat som at vi har glemt hvordan vi oppførte oss for typ en måned siden. det blir spennende å se hvordan vi agerer når vi er på den andre siden av corona :’)

    2. Jeg også er lik når det er serier. Tenker hele tiden sånn ” hallo, dere må holde avstand”. Lurer på hvor lenge sånne ting henger i etterpå. Tipper egentlig det går fort over.

      1. hahaha aaaakkkurat sånn jeg og tenker hahha!!

        jeg og håper det går kjapt over, men ser ut som vi må leve sånn en god stund til.. <3

    3. Hvor har du kjøpt den svarte kommoden? Har leita i en evighet etter en lignende til gangen!
      Kjenner meg forøvrig veldig igjen med det å se serier, når folk tar i dørhåndtak uten å desinfisere seg, kjører tog osv.. Helt krise!😂

    4. hahah jeg satt akkurat og tenkte at jeg hadde blitt helt koko som ble helt stressa over at folkene i seriene klemte og gikk på restaurant osv, men godt vi er flere som har blitt litt koko :-):-):-)

    5. Den skjorta di fra Gina Tricot i hundetannmønster, hvilken størrelse har du i den? Er den veldig oversized. Vet du om de kun har XS/S og M/L, eller har det vært en i str S/M også? <3

      1. jeg har den i XS/S! den er dermed ganske oversized, men personlig kunne jeg faktisk hatt den i M/L også da jeg liker å bruke hoodies under og at den går enda lenger ned! <3 det var god plass under hoodien med XS/S også tho! trooor ikke de har en S/M nei, tror de bare hadde de to størrelsene, men skal ikke si 100% sikkert!

    6. Hei! Har inntrykk av at du har sett en del serier, og virker som du har god smak haha. Har du noen serietips? Trenger noe bra underholdning i disse tidene <3

      1. heiheiii! du der har du helt rett – jeg ser MYE serier, haha! jeg har også skrevet et notat med alle jeg har sett i karantenen, som jeg tenkte å dele i et eget innlegg <3 ellers kan jeg ta med spørsmålet i "uken som var" og svare noen serier jeg syntes er superbra ellers <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg