GRADERING I KICKBOKSING

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D

I natt sov jeg 12 timer! 12 velfortjente timer, haha. Det har vært et evig kjør denne uken, og særlig etter eksamen. Selv om det var deilig med fredagstaco etter en lang dag på skolen med eksamensskriving, måtte jeg jaggu bruke kvelden på å skrive en oppgave som skulle inn ved midnatt. Men da var det virkelig deilig å legge seg etterpå, og sove noen heeeerlig lange timer. I dag har jeg tatt helt fri – sett på serie, dratt på trening og bare nytt mitt eget selskap, haha. Jeg hadde faktisk egentlig gradering i kickboksing i dag, men som jeg valgte å ikke melde meg opp til. Rett og slett fordi jeg visste at den kom til å ta all min oppmerksomhet dagene før, og at jeg kom til å gå rundt å grue meg til den i stedet for å fokusere på skole. Men en sånn gradering er tydeligvis ikke nødvendig med mindre man skal ut i kamp (noe jeg IKKE skal hahahha), pluss at man får sjangsen senere, så nå kjenner jeg meg fornøyd med beslutningen. Selv om det hadde vært rått å si at jeg hadde gult belte i kickboksing, haha!

Nå skal jeg sette meg ved sminkebordet å begynne å sminke meg, for i kveld skal jeg i bursdag. Det blir nok superhyggelig!

E L L E R S   T E N K T E   J E G   Å   T I P S E   D E R E  

O M   H V I S   D E R E   K L I K K E R    H E R   

O G   B R U K E R   K O D E N  

BLACKWEEK

F Å R   D E R E  H E L E  3 0 %   O F F  

H E L E   N A – K D     I   H E L G E N   < 3 

6 kommentarer
    1. Gradering til gult belte i kickboksing er virkelig no stress. Treneren/graderingsinstruktøren står bare fremme og sier hva du skal gjøre, som bare er de basic slagene og sparkene og noen enkle kombinasjoner, and thats it. Så på slutten er det en styrketest. Jeg har svart belte i kickboksing og jeg har sett mange udugelige folk få både grønt og blått belte, så jeg utfordrer deg til å ta det gule ved neste anledning!

      1. hahha jaa jeg skal ta det ved en senere anledning (om jeg fortsetter på kickboksing), jeg er helt sikker på at jeg får det til, er bare så mye annet å tenke på om dagen haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg