GRÅMANDAG

A N N O N S E L E N K E R   E L  L O S

Hei og god mandag alle sammen! På èn måte er det litt deilig at helgen er over, jeg hadde en riimelig kjedelig helg uten å gjøre…. noe som helst, haha. Det var jo så klart deilig også, men jeg er dritlei av å sitte å se på serie kjenner jeg. Så da var det fint å sette i gang med en ny uke, selv om det er grått ute og jeg kjenner meg litt grå inni også. Men men, sånn er det bare noen dager.

I helgen var planen egentlig å reise bort, men det ble ikke noe av av ulike grunner. Jeg satt først og ventet på å få corona (altså nå har absolutt alle av de jeg henger med hatt det, men jeg får det seriøsssst ikke), for da var det jo litt dumt å booke en ferie i mens, haha. Da jeg dodget den bulleten for tiende gang bestemte jeg meg for å heller bli hjemme, da jeg får besøk av tantebarna mine denne uken. Det gleder jeg meg veldig til, det er så lenge siden sist!!

Om dagen har interiør-interessen min begynt å blomstre litt opp igjen! Så tenkte å dele litt av det jeg har sett på med dere, som dere kanskje kan se er lamper (og særlig vekklamper) min nye obsession, haha.

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER


Ha en fin mandag videre

 

2 kommentarer
    1. Har du tips til hvor man kan kjøpe skinnbukse som sitter smashing over rumpa og passer noen med lange ben? 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg