GRÅTENDE PÅ VENTEVÆRELSET

I morges var jeg på dyrlegen med Melis. Hun har haltet litt og tydeligvis hatt litt vondt i hoften den siste uken, så da dro vi for å få tatt røntgen. Hun er faktisk enda hos dyrlegen da hun måtte bedøves, så i dag er jeg “hjemme med sykt barn”, da jeg nekter å dra i forelesning senere i dag om Melis må ligge hjemme å være bedøvd og out of it helt alene. Så da blir det hjemmedag i dag, og at the moment venter jeg på telefon for å hente bebbisen min

Noen ganger, ass. Får jeg litt sånn “can’t take her anywhere”-vibber av meg selv. Da jeg satt med Melis på fanget inne i venterommet kommer det noen inn som forteller at de skulle ha avlivet hunden sin (som tydeligvis var gammel og plaget av ulike ting), og dette fikk jeg jo SÅ KLART med meg. Der sitter jeg, sier til meg selv: *IKKE BEGYNN Å GRÅT IKKE BEGYNN Å GRÅT IKKE BEGYNN Å GRÅT*. Jeg sitter der dypt fokusert for å holde maska, med tårer i øynene, men så kommer hunden inn og jeg klaaaaarer bare ikke holde igjen. Akkurat da åpner veterinæren som skal ta i mot meg og Melis døra til kontoret og jeg blir endende opp å sitte der inne å ule over en annen hund jeg ikke kjenner, og nei guuuri. Det er virkelig trist med det, men virkelig jeg skulle ønske jeg klarte å holde maska litt ???? Nei uff når jeg begynner tenke på det hele nå ler jeg og griner om hverandre faen ass

Jeg skulle egentlig også fortelle hva jeg driver med i dag, haha. Jeg har gjort ferdig en del jobb, og skal henge opp nye gardinger på soverommet nå! Er det ikke fin farge? Håper det blir fint!

Jeg er åpenbart ikke så pen eller så glad i dag, men har ikke postet disse bildene enda og syntes jeg var super cute på de så here u go !!

H Å P E R   A L L E   F Å R   E N   F I N   M A N D A G   <  3

13 kommentarer
    1. Hei, Anna <3 Kan du være så snill å lage et innlegg om hvordan du redigerer bildene dine, og screenshot av hvilke apper du benytter? Dette er så interessant og så sjukt moro å lære. Pls lag et slik innlegg. elsker deg min favoritt blogger of all time ur funny fuck

    2. Haha dævver litt av at du satt å gråt over en annen hund. Bare fordi jeg kunne gjort akkurat det samme selv!! Hvordan tok veterinæren det? Hva sa hun liksom?

      Eeeelsker at du forteller alle litt merkelige tingene du gjør.
      I går fant jeg spontant ut at jeg ville farge håret. Mens jeg sto med fargen i så ble jeg plutselig usikker på om jeg hadde fått med alt bak. Verste mareritt er å ikke få farge i hele håret liksom. Såe da ringte jeg på til naboen og spurte om hun kunne se om jeg hadde fått farge overalt bak der jeg ikke kunne se. Hun tok det veldig bra, men etterpå så tenkte jeg sånn “hva fader er det du holder på med, det der er ikke normalt”

      1. hahha huff ja det er grusomt og morsomt på en fæl måte hahaha…. jeg kjenner heldigvis veterinæren så han tok det heldigvis fint hahaha!! trøstet meg og sa det var kjedelig situasjon

        så hyggelig at du liker det!! føler liksom jeg er så jævla uinteressant at jeg må bare fortelle det lille som skjer i hverdagen min hahaha!!

        hahahhaa du er fanken meg GØY sjæl ass det der skulle jeg likt å vært vitne til hahahaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg