GRATULERER MED DAGEN

Hei alle sammen, og gratulerer med kvinnedagen til alle damer der ute! Min dag har vært ganske fin egentlig, særlig til mandag å være, haha. Noe som _aldri_ skjer skjedde i morges, nemlig at jeg selv våkner før alarmen klokken 8. Det var riktignok etter en natt full av mareritt, men likevel veldig deilig å ikke skvette opp av den irriterende alarmen min. Så var det forelesninger etterfulgt av arbeidskrav i matte, noe som gikk ganske så bra. Jeg måtte derimot multitaske meg igjennom store deler, da jeg hadde invitert til kvinnedag-brunch litt tidligere enn hva jeg egentlig rakk, så da var det å dekke bord mens man hørte på gjennomgang av regnestykker.

Etter en deiiling brunch med litt skravling dro gjestene, og siden da har jeg vel egentlig bare jobbet! Jeg skal straks begynne å gjøre meg klar for kickboxingtrening, så etter den er ferdig i kveld kjenner jeg det skal bli _GODT_ å slenge seg på sofaen og stirre inn i idiot-boksen !

 

 Det siste bildet er fra forrige uke, men men! Ha en fin mandag videre

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg