GRATULERER MED DAGEN!

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   J U N K Y A R D

H A H A   I K K E   L A  F I L T E R E T   L U R E   D E R E   –   J E G   E R   I K K E  S Å   B R U N

  

 

J A K K E   A L P H A   I N D U S T R I E S ,    H E R

B U K S E   T O M   W O O D

B O O T S   N E L L Y ,    H E R 

 

Gratulerer med dagen, alle sammen! Håper noen av dere har gått i tog i dag, og nytt arbeidernes dag til det fulle. Mange ligger kanskje fyllesyke også? Høhø. Jeg kom akkurat hjem fra feiring – tog-gåing og cafèbesøk. Det var virkelig dårlig vær i Trondheim i dag, men må si jeg ble rørt av å se at det ikke stoppet folk fra å møte opp i byen og gå i tog. 1.mai er en rørende og stolt dag, ass.

Men. Men, men, men. Morroa kunne ikke vare for alltid, og nå er jeg hjemme igjen etter en treningsøkt. Nå skal jeg lese til eksamen, før det blir en aldri så liten bursdagsfeiring av svigerbror i kveld. Utrolig hyggelig å få gjort litt andre ting i eksamensperioden, men det betyr også at jeg må pugge veldig intensivt når jeg først setter meg ned. Så det er akkurat det jeg skal gjøre nå, men først: dagens tredje kopp kaffe. Som jeg har så jææævlig lite godt av, for 1: satan kaffe er seriøst angstfremkallende??? og 2: jææven man sliter med å sove

ELLERS: MED KODEN ANNAIS20 GIR DERE 20% OFF HELE JUNKYARD. JAKKEN HER ER NEDSATT 500,- (!!!) OG SKOENE ER FAKTISK PÅ 50% RABATT ATM. TJOHEI! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg