GYLDIG FRAVÆR

A N N O N S E L E N K E   B I K   B O K

Beklager litt fravær fra meg (igjen?!), men denne gangen er det kanskje årets mest legite fraværsgrunn. Haha, føler jeg skriver i meldeboken til læreren min nå – jeg vet jo at dere ikke bryr dere om jeg er stille i noen dager, men men. De siste to dagene har jeg …. skrevet ferdig bacheloroppgaven..!!! Vi var på skolen for første gang på snart tre måneder, som er åpen for oss avgangselever. Det var både vemodig og koselig å være tilbake. Men vi fikk også skrevet siste finish på oppgaven, med ting som sammendrag, konklusjon, forord og forslag til videre forskning. Nå mangler det bare å skrive den ut, lese over en siste gang, før den skal … leveres. Herregud jeg kan nesten ikke snakke om det jeg blir nervøs bare av tanken, hahha! Så det skal skje på mandag, så i helgen skal jeg ta helt fritt fra alt som heter forskningsmodeller og hypotesetesting.

Så ja, jeg har ikke fått shootet noe særlig content heller, så her kommer noen bilder fra helgen da jeg var å feiret bursdag til Morten med en fin gjeng. Grano har gjenåpnet i Trondheim, og sammen med Una, Frati og Wood er det en av mine absoutte favorittplasser til pizza. Ekte italiensK med supertynn bunn! Nydelig!!!

 

 

 

Fikk en del spørsmål om toppen min på Instagram – det er faktisk egentlig en badedrakt, men kan brukes som topp også. Superfin! Dere finner den her. Nå skal jeg faktisk hente en ny seng! Jess, jeg må nesten fortelle dere den historien, men den er så lol at den hører mer hjemme på Skitshowet. Forhåpentligvis får vi satt i gang med poddings igjen! Ha en fin helg alle sammen

 

16 kommentarer
    1. Åhhh, for en god følelse å ta med seg inn i helgen da Anna! 😀 Ferdig liksom!?!? FAB! Som jeg gleder med til mer SKITSHOW! 😀 Yeeei! Ha en nydelig helg, fine deg! Klem! <3

    2. Haha joo vi bryr oss om det har vært stille noen dager, skjønner det jo, men blir skuffet når det ikke er innlegg og GLAD når det er et nytt innlegg <3 måkke snakke deg selv ned sånn da gitt

    3. Så deilig å være ferdig!! <3 <3 Gratulerer så mye, dette har du virkelig jobbet for! Gleder meg sånn til ny episode av Skitshowet, beste podcasten!

      1. fine fine du <3 podden starter forhåpentligvis opp igjen nå i sommer, og jeg tenkte å komme meg tilbake til bloggingen nå denne uken <3 håper alt er bra med deg også

    4. Annaisen<3 Håper alt er bra med deg, og at du ikke føler på et for stort press om å skulle poste og prestere på bloggen til alle tider. klem

      1. fine du <3 takk skal du ha for gode ord. tenker å få startet på igjen med bloggingen igjen denne uken – har vært litt mye med bachelorlevering samt ikke minst alt som skjer nå, da føles det litt meningsløst å tjase rundt på blogg. <3 tuusen klemmer

    5. Gratulerer med fullført utdanning!<3<3 For ei jente du er altså. Gleder meg til blogginnlegg og pod fremover<333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg