HALLAIS

A N N O N S E   N E L L Y
   

Hahaha kuuul

Bilder av Otto Barsten Johnsen

I går var jeg faktisk på en aldri så liten fotoshoot ute med en klassekamerat – bare i 15 minutter ish men fikk masse cute bilder jeg kunne dele her inne! Det har jo vært litt stille fra meg ikke bare de siste dagene, men hele forrige uke. Det går jo litt opp og ned med humøret (som det virker som det gjør hos flere?), så da tok jeg noen dager fri. Så da er det jo ekstra gøy å ha noen kule bilder å komme tilbake med i dag!

 

H O O D I E   N E L L Y ,    H E R

T I G H T S   N E L L Y ,    H E R 

S K O   A D I D A S 

J A K K E   M O V E S

 

Og til alle som kommer til å spørre om jakken – jeg kjøpte min på Nelly men de er utsolgt, og vet typ hele internett ser ut til å være utsolgt også (har fått så syyykt mange DM’s om den hahaha). Ellers er det lite nytt – gråjoggisen er på som dere ser, haha! Det begynner faktisk å bli usaklig den klesvasken jeg gjør – alt består av hoodies, collegegensere, tightser og joggebusker. Digg da

 

R A B A T T K O D E N 

ANNAIS25

G I R   2 5 %   O F F   P Å

N L Y   B Y   N L Y

 

Ellers har jeg fått en rabattkode å dele ut til dere, som gir 25% off på alle NLY brands! Den er gyldig i 48 timer. I dag skal jeg faktisk begynne å lese litt til Markedsrett-eksamen, noe som helt ærlig ikke er det gøyeste. Så da skal jeg prøve være flink å lure inn andre aktiviteter hver dag som gjør dagene litt gøyere, hehe. I dag står yoga, turgåing og enda en runde med skinkebiff-sandwich på menyen. Tenker også å få blogget som vanlig igjen, så det blir gøy. Håper dere har en fin mandag alle sammen!! 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER

 

–  A N N E T   S N A C K S  –

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

5 kommentarer
      1. du jeg har faktisk ingen særlig god idè på det det akkurat nå, hahah… jeg har markert lovene og paragrafene vi har hatt om i forelesning i lovboken nå. kanskje jeg blir å gjøre noen gamle eksamenssett når det nærmer seg! har du noen gode ideer her?? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg