HALLO VINTERJAKKE (M. RABATTKODE!)

A N N O N S E   I   S A M A R B E I D   M E D  B A G . N O

 

Hallo fra denne damen med ny vinterjakke *englefjes*. Mange av dere husker kanskje jeg hadde et samarbeid med BAG i fjor, da jeg var så heldig å få meg Swims-jakke? Vel, den ble jeg så innmari fornøyd med at jeg bestemte meg for å maile de og spørre om de ville ha et til samarbeid i år. Jeg hadde så lyst på en i sort også!! 

BAG er nok ganske kjent for trøndere, og om du bor i Trondheim anbefaler jeg sterkt å dra innom å besøke butikken på Byhaven. Den er nyoppusset og så fresh! De har i tillegg 5 andre butikker i byen, og er en familiebedrift som går way back til 1876 (!!). Men de har seff også en nettbutikk, og om dere er keene på vinterjakke har jeg en bra rabattkode til dere nederst i innlegget hihi

 

 

K J Æ R E S T E N   S I N   J A K K E  E R   E N

Z E R M A T T   P A R K A ,    H E R

 

 

 

D A V O S   I   S O R T ,    H E R 

 

Jeg vet mange av dere kanskje har sett modellen før – den heter Davos og tåler alt av vær og vind. Tror det er litt av grunnen til at jeg har forelsket meg sånn i denne modellen, man slipper å tenke på at parkasen skal bli ødelagt når det går fra snø til regn og sørpe, slik som mange andre parkasmerker blir. For å illustrere det litt teknisk: jakken har en vannsøyle på 25.000mm, og en vanlig regnjakke må ha over 10.000 for å kunne sees på som en regnjakke. Swims er jo et norsk merke, så helt _nydens_ at noen har skjønt hvor ruskete og heftig været i dette landet kan bli, haha. 

 

Ellers er jakkene superlette og som jeg skrev i fjor: det er som å gå i en dundyne. Dameversjonen er også polstret med lammefor rundt halsen som gjør det veldig varmt og deilig, og best av alt: det er et biprodukt fra matproduksjon! Men om man ikke ønsker å ha det der er det også avtakbart. Ellers må jeg legge til at jakken ikke er så bla som den ser ut som på bildene – den er mer sort som inne på nettsiden! 

  

 

–  2 0 %  R A B A T T  –

 

Jeg har mailet litt med BAG nå, og sammen bestemte vi oss for å lage en enda bedre deal enn sist! De har satt ned alle ordinære varer på nettsiden med 20%! Det betyr med andre ord at dere får 20% på alle jakkene fra Swims også, som da tilsvarer nesten 1200,- i rabatt! Tilbudet er gyldig en uke, altså til 10.11 <3

12 kommentarer
    1. Здесь вы можете заказать копию любого сайта под ключ, недорого и качественно, при этом не тратя свое время на различные программы и фриланс-сервисы.

      Клонированию подлежат сайты как на конструкторах, так и на движках:
      – Tilda (Тильда)
      – Wix (Викс)
      – Joomla (Джумла)
      – WordPress (Вордпресс)
      – Bitrix (Битрикс)
      и т.д.
      телефон 8-996-725-20-75 звоните пишите viber watsapp
      Копируются не только одностраничные сайты на подобии Landing Page, но и многостраничные. Создается полная копия сайта и настраиваются формы для отправки заявок и сообщений. Кроме того, подключается админка (админ панель), позволяющая редактировать код сайта, изменять текст, загружать изображения и документы.

      Здесь вы получите весь комплекс услуг по копированию, разработке и продвижению сайта в Яндексе и Google.

      Хотите узнать сколько стоит сделать копию сайта?
      напишите нам
      8-996-725-20-75 звоните пишите viber watsapp

      1. jeg føler small er akkurat passe, jeg prøvde faktisk medium da jeg syntes denne jakken er kul litt oversized, men medium ble alt for stort igjen! har SMALL i begge mine nå og det er helt perfekt <3

    2. Hvilken app(?) bruker man for å få sånn «tegning» av seg selv over et bilde?☺️ Slik som på din nest siste instapost?<3

    3. Jeg tenker nei takk når det er lammepels på jakken jeg da. Sikkert flere som ikke ønsker dette hvis de leser infoen godt nok!
      I tillegg er det umulig å vite hvor dun kommer fra (finnes ikke noe godt utarbeidet system for dette)- så man har ingen garanti for at det ikke kommer fra produsenter som napper av dun fra levende dyr.

      Vi må lære oss å ikke la utseende på ting være så viktig at vi synes det er verdt at andre har det vondt!
      Dette sliter jeg skikkelig med å forstå…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg