HALLOWEEN 2022

Hei og god tirsdag alle sammen! Denne uken er såååå rar for min del – jeg flytter jo på fredag (!). Så gårsdagen gikk til massevis av kjedelige ting som møte med banken, skrive kontrakter, sende inn skjemaer, bla bla bla. Men nå skal det aller meste begynne å bli klart til innflytning, og snart også utflytning. Må bare begynne å pakke sånn på ordentlig. Men på den andre siden skal jeg gjøre flere koselige ting denne uken – i dag får jeg middagsbesøk av studiejentene jeg gikk med på BI, og i morgen skal jeg og Erica ut på vift. Så en veldig rar følelse denne uken av å være veldig travel, men samtidig ikke, haha.

Men! Jeg tenkte å vise dere litt bilder fra helgen, for da var det jo Halloweenfeiring! Jeg starter jo alltid å tenke på Halloween-kostyme typ på sommeren, og i sommer sto det mellom flere kostymer, men endte opp med at Kaptein Sabeltann hadde vært gøy. Men så ble jeg aldri invitert på noen Halloweenfest (og jeg orket ikke ha en selv i år haha), så da begynte jeg aldri med å lage kostymet. For guess what – det FINNES IKKE sabeltannhatt til voksne?! Så planen var da å sy alt selv. Men anyways – en uke før halloweenhelgen ble jeg jaggu bedt på en koselig liten Halloween-middag! Så da var det bare å vri hodet og finne et kostyme som var litt enklere. Haha, jepp – “enklere”. Så da gikk jeg for Inspector Gadget!

Liiiiite visste jeg om at dette kom til å bli det kostymet jeg har jobbet mest med, haha! Jeg kjøpte inn litt småtteri her og der på torsdag, men jaggu begynte jeg ikke å lage selve kostymet før på lørdag, samme dag som middagen. Tror jeg, pappa og mamma satt i 6 timer for å lage denne hatten, og ble på ekte ferdig 5 minutter før jeg måtte dra. Men det ble bra!

Hatten var jo skiiit tung, så jeg har enda både en liten kul og er rød i panna etter lørdagen, haha. Men det var totally worth it, og hatten skal såå klaaaart tas vare på.

Marte hadde laget deilig fajitas med nydelig Halloweenpynt

Meg og Cruella

Sims og spøkelse

Også dro vi jaggu på byen utover på kvelden! Det var et syn, haha. Heldigvis var 50% av alle som var ute kledd ut, men det var liksom noe eget å gå rundt med verdens største hatt og komme borti folk, krasje i dørkarmer, og ja, et kaos. MEN det var såååå mange som så hvem jeg var utkledd som, så det var veldig gøy!!

Nå skal jeg faktisk prøve meg på en aldri så liten treningsøkt! Jeg har jo vært syk i snart 10 dager så har ikke trent på den tiden, så kjenner jeg sitter inne med litt energi som må ut. Her om dagen når jeg skulle gå hjem fra middag hos foreldrene mine tok jeg det som en joggetur fordi jeg hadde så mye energi inni meg (oooog det var jæææ veee liiiig kaldt haha). Så vi får se hvordan det går – jeg snørrer enda en del, men men. Det blir spennende! Ha en fin tirsdag videre

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg