HÅNDTØRKER I TIGHTSEN

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   J U N K Y A R D ,   N A –  K D

   

 

H O O D I E   G A M M E L   F R A   N A – K D   K Å P E    H E R    

S K I N N T I G H T S    H E R    S K O    H E R    R Y G G S E K K    H E R

 

JEG HAR FÅTT MEG SEKK! Jeg kjøpte meg jo en handlenett-formet veske forrige semester, men da timeplanen endret seg og treningsøktene skjedde etter forelesning, ble den rett og slett litt for liten (og tung) til å ha med pc, treningstøy og eventuelt bøker eller kamera. I tillegg bestemte jeg meg for at jeg neste gang skulle ha noe som var 100% vanntett alle steder, og da er jo denne midt i blinken. Den er faktisk samme merke som parkasen min, og kan absolutt anbefale sekken – har fått veldig mangle komplimenter på den allerede! Det eneste er at glidelåsene er litt stive i starten, men det går seg til etter hvert som den blir brukt. Pro tip: koden ANNAIS15 gir dere 15% rabatt på den (og forsåvidt alt annet på Junkyard) <3

Akkurat nå sitter jeg i forelesning, og har så grasalt FML. I morges regnet det noe så sjukt, så jeg kom nettopp fra en tur på dass hvor jeg puttet håndtørkeren oppi tightsen for å tørke den. Jeg sitter jo og fryser halvt i hjel her, men føneren i tightsen funket faktisk ganske bra. Ellers sov jeg så latterlig dårlig i natt, at da jeg våknet kjentes det bare ut som en fortsettelse på dagen i går. Så jeg er liksom enda på gårsdagen, har dere opplevd det før? Vel, nå er det ikke lenge til helg – to timer til med forelesning, så podd-inspilling, før det blir Harm og Hegseth og drinker i kveld, noe som blir suuuperdigg

9 kommentarer
    1. “Treningsøktene skjedde etter trening” herregud så lang tid jeg brukte på å forstå den setningen der, hahaha<3 Men!! for en babe du er?? Du får meg til å ville kjøpe alle klærne du har på deg, for du ser altså så smashing ut i absolutt alt du kler deg opp i. Er en dritt-årstid vi er i nå, regn og sørpe og snøstorm her i nord:-))

      1. hahhaa omg det der har jeg ikke merket selv enda, hahaha – bra du sa fra!! herreguuuuud søta, tusen takk – for et kompliment!! <3

    2. Hahahah jeg dør litt av meg selv. Så rabattkoden din og tenkte at jeg skulle se etter nye sko. Fant to par som jeg elsket og gikk til kassen. Rabattkoden din funket ikke og jeg skjønte ingenting… Viste seg at jeg var på Zalando og ikke Junkyard-.- Såe da ble det to par sko uten rabattkode på meg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg